1/26/2012






Teraz, 
kiedy prawie wszyscy potracili weny, nie maja ochoty albo po prostu im się nie chce( i oczywiście maja do tego pełne prawo:))
ja nie rozsataje sie z aparatem...
I dobrze mi z tym.
Jednak, brakuje mi Waszych słów, mysli, obrazów...
Bardzo!



Ostatnio...
przestałam czekać, na to, co ma mnie spotkać...
wychodzę temu naprzeciw...
poznaje ludzi których zawsze chciałam poznać...(tak, mam to szczęście:))
bywam w miejscach w których zawsze chciałam sie znaleść...
pisze listy, słucham muzyki, spełniam marzenia...
robię to, co zawsze chciałam robić...
A spacerując, czuję wiosnę w powietrzu...:)

 Tak,

...ostatnio czuję się szczęśliwa, bardziej, niż kiedykolwiek! !



Udanego weekendu kochani!!





36 komentarzy:

  1. Też tak chcę!
    Fajne codzienne momenty uchwyciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widocznie właśnie wskoczyłaś na swoją własną ścieżkę. Odnalazłaś ją!
    Tylko wtedy nie ma mowy o traceniu weny, bo robisz to, co jest Twoim życiem i nie zastanawiasz się, czy masz wenę czy nie. Nie wypowiadasz nigdy tego zdania pełnego wątpliwości. To wspaniałe!
    Dlatego te zdjęcia powyżej wyglądają, jakby były skąpane w złocie.
    To szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie to nazwałaś:)).
      Zawsze chciałam, żeby fotografia tak właśnie płyneła ze mną przez życię, nie od czasu do czasu i od przypadku, tylko tym samym, równoległym nurtem. To wspaniałe uczucie!.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. jak fajnie przeczytać, że ktoś spełnia marzenia :) fajnie, że masz chęci i, co nie mniej ważne, możliwości, by robić to, co lubisz. cieszę się, bo takie słowa uskrzydlają, dodają otuchy i motywują również mnie ;) co do aparatu, również się z nim nie rozstaję i uczę się dostrzegać i utrwalać piękne chwile każdego dnia. a Twoje zdjęcia ogromnie lubię. lubię je, bo mają duszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjecia z duszą...piekny komplement:), dziękuję Kitty!!
      Staram się nie oczekiwać od życia zbyt wiele, wtedy znacznie lepiej:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Brzmi tak łatwo... Oby tak właśnie chciały się nam spelniac marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak zajęło mi to kilka dobrych lat..., nic samo nie przychodzi, prawda?:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Pani Wiosna to Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba też się tak czuję, chociaż nie robię zdjęć zupełnie.
    Chyba najdłuższa odkąd pamiętam moja fotograficzna przerwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale!, widocznie co innego teraz daję Ci szczęście. Najważniejsze to umieć wsłuchac sie w siebie i swój głos, i iśc za nim.
      pozdrawiam!

      Usuń
  7. Fragment o braku weny, to dokładnie o mnie. Na moim blogu smętnie wisi zdjęcie sprzed świąt. Prawie nie tykam aparatu, co w moim wypadku równa się kiepskiemu nastrojowi, ale kiedy czytam takie słowa i widzę takie zdjęcia, to mimowolnie się uśmiecham. Będę zaglądać tu po dawkę energii, może wreszcie przejdzie mi ta paskudna niemoc. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam bardzo! i ciesze się, że może tak być:))
      pozdrawiam!

      Usuń
  8. oddaj,choć odrobinkę tego poczucia szczęścia:)
    po cichy wierzę,że wiosna będzie pewnym przełomem i poczuję się podobnie,jak Ty teraz:)choć pichcąc zawsze odczuwam radość,chociażby z dzisiejszej,zwykłej pomidorowej z brązowym ryżem i kromką chlebka z ziołami;)
    i patrząc na tak wysublimowane,tętniące naszym życiem fotografie!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisiu, ja o właśnie takich sprawach piszę...:), prostych przyziemnych, codziennych...o tym, że właśnie udało mi sie upiec kolejnych wspaniały chleb, albo zdjecie, które naprawdę mnie zachwyciło:))). To jest szczęście!!
      pozdrawiam!

      Usuń
  9. Zazdroszczę tego stanu ducha. Wewnętrznego szczęścia. Czekam- może faktycznie gdy już poczuję wiosnę w powietrzu i u mnie się odmieni? Póki co -12 stopni i jedyne co czuję to szczypiący w policzki mróz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodo..., przestań czekać tylko wczuj sie w rytm który płynie w Tobie właśnie teraz. Tylko tak znajdziesz szczęście!

      Usuń
  10. Aguś, nawet nie wiesz jak się cieszę!
    Fotografie są piękne. Tak po prostu i nadzwyczajnie.
    Faktycznie, poznanianie ludzi i miejsc, które zawsze się chciało poznać to coś absolutnie fantastycznego.
    I tych ludzi i te miejsca, o których się nie maiło pojęcia, a są równie wspaniałe.
    To prawda, że wychodzisz na przeciw - to piękne.
    Nikomu się nie chce, to też prawda.
    Niestety chyba ja też do nich należę. Chyba już o tym wiesz.
    Na prawdę cudownie czyta się, że spełniasz marzenia, piszesz listy, słuchasz muzyki, pieczesz.
    Ja tez ostatnio walczę z czasem.
    Przeważnie kończy się tylko na myślach.
    O słuchaniu muzyki itd.
    Pracuję.
    :)

    Do napisania, Aguś!
    Wszystkiego tego, co masz, aby trwało!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Toniu, mam nadzieję, że praca jest w jakimś stopniu też przyjemnością!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Trafiłaś w samo sedno! Ja też ostatnio mam brak weny na cokolwiek... ale dobrze, że u Ciebie jest bo i efekty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje owiecko:)), życzę zatem poprawy formy:))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. ...i nie rozstawaj sie z aparatem , nie rozstawaj bo pieknie tu u ciebie, tworczo i w klimacie...
    mielego niedzielnego wieczoru
    Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapowiada sie na zmiany, mam nadzieję, że bedzie twórczo i klimatycznie zawsze:))
      Dziekuję!
      Buźka!

      Usuń
  13. Piekne te uchwycone chwile.
    I to co piszesz cieszy bardzo!! :)) Oby te chwile trwaly i trwaly! Jak najdluzej!
    Usciski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu, dziekuję!!
      Ps. wysłałam @:)
      Ściskam mocno!

      Usuń
  14. Od patrzenia na Twoje zdjęcia i czytania Twoich słów moje nastawienie robi się bardziej pozytywne;)
    Korzystaj z tego czasu, wyciskaj do ostatniej kropli!
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wyciskam wyciskam:))), ile się da!!
      Buziaki!

      Usuń
  15. inspirujesz i zarażasz swoim optymizmem innych, pięknie opisujesz rzeczywistość i uwieczniasz ją na zdjęciach... takich ludzi jak ty powinno być więcej na Ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, aż sie zarumieniłam... dziekuję!!
      Pozdrawiam Cie!

      Usuń
  16. tak się cieszę...:))przecudne fotografie..widać na nich Twój spokój, zatrzymanie się w tym intensywnym biegu, jakbyś rozciągała czas-jak gumę..:)tego mi właśnie teraz trzeba..
    napiszę maila niedługo do Ciebie!
    uściski ogromne!
    J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc czekam:))), mam nadzieje z dobrymi nowinami:))
      Uściski!!

      Usuń
  17. Agnieszko... i niech ten stan trwa:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe, miejskie kadry!
    będę zaglądać ciągle! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Julia...milo mi, dziekuje:))

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)