3/31/2012


Kwiaty.
Na każdym stole, stoliku. Na parapecie.Wszędzie!
Białe, różowe, w bukietach i pojedyńczo.
Nie może ich zabraknąć, teraz ani nigdy:)
Za oknem deszcz i przejmujący wiatr. 
Zapalam świeczkę, nastawiam wodę na kolejna kawę.
Sobota.

Wczoraj w Fishs Eddy kupiłam vintage pojemniczki na sól i pieprz oraz komplet porcelanowych talerzyków i dwa półmiski.
To wszystko(plus czyt. poniżej) za jedyne 20$!
To jedno z  "must go to" miejsc,  jeśli ktoś szuka i lubuje się we wszystkim co vintage do kuchni, i dla tych na budżecie:)
Ja jako, że uwielbiam wszystko co stare i niepowtarzalne, ciesze się podwójnie.
Oprócz swojej własnej linii która nie zmienia się od ponad dwudziestu pieciu lat! sklep sprzedaje jedyne w swoim rodzaju zastawy kuchenne.
To prawdziwe perełki i małe dzieła sztuki za którymi przepadam!
Za każdym razem kiedy się tam wybieram, wiem, że  czymś nowym mnie zaskoczą.
Tym razem był to ten ekologiczny, super wygodny"worek" na warzywa i owoce.
Pamietam, jak byłam mała w domu mieliśmy bardzo podobny:).
Zawsze, kiedy szłam z mamą na na rynek, był niezastąpiony!. Jak dobrze, że jest z powrotem!.

Już niedługo pierwsza w tym sezonie wizyta na farmer's market. Nie mogę się doczekać!


Pozdrawiam serdecznie
Udanej niedzieli!













32 komentarze:

  1. Bardzo lubie takie miejsca i takie zdobycze:) Mam nadzieje, ze w Europie tez bedzie pod tym wzgledem ciekawie:)
    Usciski Agnieszko!
    PS Jutro musze sie chyba wybrac bo jakies kwiatki, chociaz troche namiastki wiosny w domu bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko,
      Myślę, że sie nie zawiedziesz:))
      Po kwiatki, koniecznie:)), nie może ich zabraknąć:)
      Uściski

      Usuń
  2. Uwielbiam chodzić na takie właśnie targi warzywne. Owoce są świeże i tańsze niż w supermarketach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i przede wszystkim pochodzą z sprawdzonych źródeł:)), lokalne to zawsze bedzie najepsze!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Anonimowy1/4/12

    cudne te pojemniczki na sol i pieprz...siatke na warzywne zakupy,u mojego zaprzyjaznionego rolnika,mam w kolorze zielonym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))), zielona!! bardzo lubie ten kolor:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. widzę,że obie lubimy otaczać się kwiatami napotkanymi na każdym kroku,w końcu to ich czas:))
    i te Twoje vintage perełki..no cudne!
    dużo bym dała,aby mieć podobny sklep u siebie.
    ściskam ciepło!
    dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, ten sklep jest szczególny, ale wiecej jest takich miejsc poza miastem,na wsiach...tam to dopiero raj jest.
      Mam nadzieje wybrac sie tam wiosna, zrobie kilka zdjęć:))
      Uściski!

      Usuń
  5. Mam w pobliżu takie 'naczyniowe złomowisko'. Dawno tam nie byłam.
    Czasami można trafić na prawdziwe perełki za kompletny bezcen.
    Moja babcia miała torebkę przypominającą taką siatkę ;)

    U mnie kwiaty przykryte śniegiem..

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takie perełki czasami jak za darmo mozna trafić:), a im częściej odwiedzamy takie miejsca mamy wieksze szanse.
      Siatka, to dobre określenie:)), genialne wręcz!!

      Usciski!

      Usuń
  6. właściwie to spodobało mi się wszystko co dziś tu przeczytałam i zobaczyłam:)
    te kwiaty bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam takie worki na warzywa - z PRLowskiego sklepu internetowego :).
    Uwielbiam takie starociowe perełki - to jest to co ma duszę...
    Udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda?:)), jak tylko zobaczylam ten worek, uśmiech miałam od ucha do ucha:))), co to jest za wynalazek:))
      Ściskam!

      Usuń
  8. Prześliczne, klimatyczne kwiaty na Twoim stole!
    A worek przypomina jakże bardzo czasy dzieciństwa... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dreszczyk emocji po mnie przeleciał jak przeczytałam dzisiejszy wpis! Uwielbiam z każdym postem bardziej Twoje zdjęcia.
    Nie wiem, jak Ty to robisz.
    Te z kwiatami...
    Bardzo, bardzo je lubię. Ostatnio chyba właśnie te kwiaty najbardziej.
    A takie miejsca - wiadomo ;)
    Brakuje mi takich miejsc u nas, w Polsce.
    A tak poza tym, to z każdym postem widzę więcej i bardziej Twój styl. Niesamowicie to łączysz wszystko.
    Piękne wybrałaś, wybierasz. Ten świecznik, talerze...
    Takie zastawy, gdzie każdy talerz ma inną historię, każdy filiżanką inny wzór, a każdy szczegół do siebie pasuje, a to wszystko z duszą - to dla mnie kolekcja idealna. Gdzie jest niezliczona ilość kompozycji.
    Tobie równeiż wspaniałej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniu, to wszystko to powoli rodziło sie we mnie, ta pasja to staroci i wszystkiego co niepowtarzalne:)
      Twoje słowa zawsze bardzo mnie cieszą, tyle komplementów:), dziekuje!!

      Usuń
  10. Ranunculus - uwielbiam :-) Szkoda, ze sezon na te kwiaty taki krotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie szkoda!!!, ledwo się pokazały i już ich nie ma...dobrze, że te w wazonie potrafia postać:))
      Uściski!

      Usuń
  11. Tez mam sentymenty do starego stylu, i mi sie bardzo podoba! Nie wiem jak to robisz, ale atmosfera i swiatlo jest po prostu bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja sama nie wiem jak to sie dzieje:))
      dziekuję:))

      Usuń
  12. Uwielbiam dosłownie wszystko z tego wpisu;) Zdjęcia i przedmioty na nich i Twój stosunek do rzeczywistości Agnieszko!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to tak jak myślałam:)), cieszę się:)
      Dziękuje!

      Usuń
  13. bardzo lubię domy pełne kwiatów i takiego ciepła jak u Ciebie. Uwielbiam też takie wpisy Twoje, bo pozwalają się zatrzymać choć na chwilę i zamyślić..tak pozytywnie, wiosennie..:)
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło J., zawsze chciałam stworzyc ciepły dom, myślę, że mi sie udało:))
      Słońca za oknem życzę:))
      Przytulam!

      Usuń
  14. Cały Twój wpis powoduje, że mam ochotę iść do Wszechwładnego i poprosić o urlop. Zakopie się w domu z kawą, świeżo kupionymi (;)) kwiatami w odcieniu fioletu i będę audiowizualizować sobie wiosnę! Ot co! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te kwiaty i takie piękne przedmioty wypatrzone gdzieś w kącie sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. urzekają mnie Twoje zdjęcia :)
    Mam taką samą bańkę na mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne zdjęcia i kwiaty.
    No i te kolory <3

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)