1/16/2012

Lubię długie weekendy!








24 komentarze:

  1. Mąż w pracy...nie z musu bynajmniej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, ale niestety nie te poniedziałkowe - siedzę w tedy w redakcji do północy... ale... przynajmniej mogę co jakiś czas zajrzeć na blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale czy długie weekendy to nie wolne weekendy?

      Usuń
  3. przyjemne są;)śniadaniowa celebracja także!
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodatkowy dzień, który możesz spedzic w całości na tym co sobie zaplanowałaś...uwielbiam to uczucie, dlatego sobota i niedziela obfitowały w zajecia domowe-może mniej przyjemne;-)
      Pozdrawiam!
      Ps. kiedyś, rzadziej potrafiłam cieszyć się i celebrować nawet takim śniadaniem...widocznie, w dobre miejsca zagladam i z dobrymi ludzmi zadaję;-)))).....Ściskam!

      Usuń
  4. Też lubię, a jeszcze bardziej lubię je na Twoich fotografiach;););)
    Miłego wypoczynku Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję bardzo!!
      Dzień był szalenie udany, mam nadzieję, że Twój weekend także?
      Ściskam!

      Usuń
    2. Tak! Ja postanowiłam zmęczenie i stres postanowiłam zwalczyć wysiłkiem fizycznym i byłam pierwszy raz w tym roku na nartach;););)
      Uściski!

      Usuń
  5. no to teraz jestem głodna!;)) dobrego, ba! pysznego dnia!
    uściski
    J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama zawsze powtarzała..."śniadanie-najważniejszy posiłek dnia" !. Miała rację.
      Jedynym mankamentem dodatkowego dnia wolnego, może byc jedynie to, że je się zdecywowanie częściej...własnie czekam az urośnie ciasto na pizze...ściskam

      Usuń
  6. cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejjjj...
    Wspominałam już ostatnio
    uwielbiam również fotografie kulinarną?
    ;)
    I Twoje zastawy, naczynia i światło na tych fotografiach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniu...;-))) to taka moja amatorszczyzna fotografii kulinarnej;-)))), bardziej łapanie chwili... ale przyznam światło było cudne dzisiejszego poranka!
      Ściskam Cie serdecznie!!

      Usuń
  8. i ja lubię ;D I Twoje zdjęcia także lubię. Nawet nie wiem, co bardziej-Twoje zdjęcia czy dłuuugie weekendy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szalenie miło!!...,ale Kemotko, weekendy przyjemniejsze;-))))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. ach te Twoje zdjęcia! :))) cudne są w każdym calu! a u Was chyba właśnie faktycznie długi weekend (w usa)- bo u nas normalny- co to za okazja?

    OdpowiedzUsuń
  10. i z czym te kanapki na ciemnym pieczywie? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Owiecko... Dzień Martina Luthera Kinga.
    Kanapki są z jogurtem greckim polanym sokiem z agawy(może być miód;)) a wszystko posypałam zmielonym siemieniem lnianym;-)))) Pyszne! Gorąco polecam!
    Uściski!!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)