11/06/2012

przed...

w trakcie...






po...




























. . .




35 komentarzy:

  1. ... Piękna historia...

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo mysli, niedopowiedzeń, fajnie tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, na tym mi zależało:)
      cieszę sie i dziekuję!:)

      Usuń
  3. genialne w swej prostocie są te zdjęcie! najbardziej lubię "w trakcie" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie dają ukojenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciepłe obrazy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7/11/12

    och,jak pieknie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne jesienne chwile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kitty, Aurora, Jo, Schokola, Agnieszka...dziekuję Wam!:))

      Usuń
  8. Bardzo ciepłe zdjęcia. I oczywiście wyciskarkę do czosnku wypatrzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), dziękuję! A wyciskarka jest w użyciu niemal codziennie :).dobre oko;))
      pozdrawiam!

      Usuń
  9. przewijając w dół zastanawiałam się czy będą tez "po"...

    OdpowiedzUsuń
  10. patrzę i chłonę każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ochote skraśc ci każde zdjęcie u ustawic sobie na tapecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś, zdjęcia "w trakcie" są niesamowite...
    Nie wiem jak Ty to robisz. Jak je robisz...

    Po prostu brakuje mi słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniu, dziękuję! Tego dnia światło było niesamowite!.miałam wtedy duzo wolnego czasu i natchnienia na robienie tego typu zdjęc:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. kocham wszystkie, a najbardziej w trakcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. poprostu kocham twoje zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię te Twoje magiczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Owieco, :))), dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  18. tworzysz naprawde piękny klimat zdjęć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. miło mi, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie czytałam komentarzy, ale coś czuję, że się powtórzę. Klimat nieziemski, jak w jakimś filmie...baśniowo... cudownie;)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)