11/08/2012

Sypnelo sniegiem.
A starczylo go az na caly dzien;)
Za to widok z dzisiejszego poranka byl conajmniej bajkowy:)
Dla tych z Was ( i nie tylko oczywiscie:)) ktorym ostatnio szaro buro i ponuro, kilka wakacyjnych migawek.

Hope You feel transported;)
































I kilka linków w miejsca, gdzie świat nabiera troche innego wymiaru.

Jestem absolutnie zakochana w fotografiach Ani.
Do jej świata trafiłam przez Irenkę.
Tam natomiast poznałam Basię.
Dziewczyny drogą fotografii analogowej cudownie oddaja klimat życia jakie je otacza i którego są częścią!
Jest coś niesamowitego w prostocie i jakości przekazu tych zdjęć.

Na koniec piosenka. Florence + the Machine.

Enjoy people:)!



37 komentarzy:

  1. Piękne fotografie Agnieszko! Tyle w nich ciepła i spokoju! Niesamowite kolory.

    A ja będąc u Ciebie, mam wrażenie, że świat ma trochę inny wymiar.

    Choć zdjęcia Dziewczyn także piękne!

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to dobre:):) i bardzo mile:)!
      Dziekuje!

      PS czy wszystkie Anie robia piekne zdjecia...?:). Mi tak wychodzi;);)
      Usciski!

      Usuń
  2. Tak, zdecydowanie można dzięki tym obrazkom naładować się na cały dzień zwłaszcza, że dziś szarości ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuuudo! Takie akurat na rozjasnienie kolejnego poranka, ktory wymaga wlaczania swiatla od rana;)
    Blogi zaraz podejrze a piosenke znam i lubie:)
    milego dnia Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziekuje Agus!
      Bardzo lubie te wlasnie wykonanie. I Ona, taka inna jeszcze wtedy:).
      Mam nadzieje, ze milo spedzisz czas, ja kocham ich zdjecia!
      Udanego, slonecznego weekendu!

      Usuń
  4. przepięknie..potrzeba mi takich miejsc, zwłaszcza w taką pogodę..;)
    uściski Agnieszko!
    J

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, Polska chyba dzisiaj potrzebuje takich obrazów.
    Fotografie, jakie lubię.
    Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heidi:), nie ma za co:). Tak wlasnie pomyslalam, pozytywna dawka koloru:$
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wróciłam jeszcze raz do zdjęć Ani, w nich jest coś, co hipnotyzuje. Wspaniałe.
      Sieć dobra rzecz:-)

      Usuń
    3. Jeszcze raz ja:-) Przeglądam fotografie z Flickr'a (a mam stos innych robót do wykonania) i nie wiem, czy tylko ja tak mam, że bardzo mnie inspirują, rzuciłabym wszystko w kąt i ruszyła z aparatem w drogę:)))

      Usuń
    4. Heidi, usmiecham sie do Ciebie szeroko:))).
      Pamietam, jak pierwszy raz odkrylam jej zdjecia. Moja reakcja byla niemal identyczna:):):). Jestem pod ogromnym wrazeniem jej prac...Inspiruja mnie jak malo ktore!!. Baardzo sie ciesze, ze tak na Ciebie podzialaly:)!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. zdjęcia dziewczyn - faktycznie piękne!
    Dziękuję za inspiracje.
    A ja myślałam, że dziś pokażesz Nam ten śniegowy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda?, nie ma za co!
    Mnie rowniez mega inspiruja:)))
    A poranek, uwieczniony na kliszy:)).
    Usciski i udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgniła jesień jeszcze mnie nie przeraża, co nie znaczy, że nie marzę po cichu o lecie, albo choćby wiośnie ;) Zdjęcia jak w sam raz na taki czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jestem zakochana w Twoich zdjeciach! te z poprzedniego postu ukajaly moja dusze za kazdym wejsciem na blog (a bylo ich troche jednego dnia). Sniegu dawno nie widzialam i wcale mi nie teskno. Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy:)).wracaj ile dusza zapragnie:)!
      Dziękuję!

      Usuń
  10. dzięki za polecanki! Takie zdjęcia lubię najbardziej! :)

    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie ma za co:)!
      Tobie również, dziekuję!

      Usuń
  11. w 100% zaliczam się do tych szaroburych i deszczowych;)Twe świetliste migawki chwytam w dłoń na dobranoc:)II,III,IV-niezwykłe.

    a dziewczyny mają talent.uwielbiam zatracać się w nowo odkrytych,tętniących wrażliwością fotografiach.dzięki!

    udanego łikendu;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, dziekuje bardzo!:))
      taka fotografia zostaje w pamieci na zawsze!
      Rownież udanego:))

      Usuń
  12. cudowne wakacje... dobrze, że u mnie jeszcze śnig nie zawitał hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...były:)). Po tej chlapie na drugi dzień, myślę, że tesz dam sobie czas na śnieg:))
      pozdrawiam!

      Usuń
  13. Magia w czystej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię jesień i zimę, ale Twoje zdjęcia przeniosły mnie na chwilę w ciepłe, słoneczne i leniwe dni;) Dziękuję za chwile miłych wspomnień;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, naprawde nie ma za co:))! i ciesze się ogromnie:))
      pozdrawiam!

      Usuń
  15. drugie i ostatnie najbardziej mnie urzekają. choć wszystkie cudowne. mają niesamowity urok, a moja tęsknota za morzem go jeszcze podsyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. meduso:), bardzo mi miło Ciebie tu gościć:)), dziękuje za miłe słowa!:)
      pozdrawiam!

      Usuń
  16. ale ciepłe...a wiesz, ten piasek na piątym można by wziąć za śnieg, natomiast kolejne, to drzewo, piękne, bardzo mnie zaintrygowało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)), jak dobrze, że to jednak był piasek;)).tych drzew jest pełno w Kalifornii, i chyba tylko tam:))
      podrawiam!

      Usuń
  17. przepiękne :) urzekające kolory

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakię piękne zdjęcia! Bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, dziekuje serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)