11/04/2012

sunday






31 komentarzy:

  1. aż zachciało mi się zrobić ciasto drożdżowe z cynamonem...:) zdjęcie z trawami w wazonie-niesamowite..!
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)), chyba też moje ulubione:)
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. pieknie... aż sobie powzdychałam..
    ps. ciesze sie, że wracacie do normalności!
    komodę mam taka samą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komoda niegdyś koloru olchy:), przemalowana została na biało, z kilkoma innymi meblami w domu:))
      dziękuję!

      Usuń
  3. Kotka, ach ta kotka:)) Cudna!
    fragmenty niedzieli wskazuja, ze byla udana:)
    Usciski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, a kiedy planujecie mieć swoją?: albo pieska?!
      Uściski!

      Usuń
  4. Wspaniała ta niedziela Agnieszko! Piękne kolory, moje;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja również lubie te kolory:))
      uściski!!

      Usuń
  5. liryczne przepiękne obrazy, idealna kompozycja, niesamowity klimat, spokojne barwy - nie mogę oderwać wzroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. justynko, bardzo miłe co piszesz!ciesze się ogromnie!

      Usuń
  6. Anonimowy4/11/12

    niedziela pachnaca chlebem...to idealna niedziela!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że juz dawno nie pachniało tu chlebem.koniecznie musze to zmienić! Ania z "ucho od śledzia" upiekła niedawno u siebie pyszny chlebek.zainspirowała mnie!:))
      pozdrawiam!

      Usuń
  7. podobnie,jak Justyna dostrzegam tutaj nutę bogatej liryki płynącej prosto z ciepłego wnętrza..
    i cały czas odkrywam Twoją niesłychaną wrażliwość Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne weekendowe migawki! w cudnym miejscu mieszkasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubie swoje mieszkanie, nawet bardzo:)
      dziękuję serdecznie!

      Usuń
  9. prawie czuję zapach tego chleba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłe, choć nie wyszedł do końca taki, jak chciałam.
      pozdrawiam!

      Usuń
  10. ten parkiet i kaloryfer tak przyjemnie mi się kojarzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z domem, swoim albo Babcinym...?:)).Mi również. I z ciepłem:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Ale klimat w tym mieszkaniu. Jak z pięknej, starej kamienicy. Marzenie moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodo, kamienica to nie jest(też mi się marzy:)), ale bardzo stary blok mieszkalny, z 1938r.! Trochę podstępem udało nam się wynająć to mieszkanie;)) dłuuga historia:). Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Bardzo kojące są te zdjęcia:)
    U mnie też dziś pachnie świeżym chlebem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja własnie przygotowałam zaczyn z Twojego przepisu:))). ten wczorajszy, wyszedł, ale to nie to...
      pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  13. Anonimowy5/11/12

    przepiękne jest to zdjęcie z zasuszonymi kwiatkami!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia - takie życie w skrawkach, fragmenty, które zdają się mówić historię. UWielbiam takie fotografie.
    Chyba zagoszczę tu na dłużej... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ja mogę napisać. Zawsze zachwycam się ziemistymi kolorami, które u Was górują.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)