8/19/2012


























tones of home.

: :




39 komentarzy:

  1. cudowne odcienie...wlasnie takie domowe...takie cieple...
    zycze ci kochana pieknego tygodnia ...ja teraz popijam kawe i za jakas chwile uciekam do pracy
    PA!

    ps jezeli chcialabym ci cos wyslac to na te adres ktory mam podany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, Kochanie...adres jak najbardziej aktualny:)) Usciski!

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje obrazy malowane aparatem fotograficznym.
    Pierwsze zdjęcie zatrzymało mnie na co najmniej 5 minut!:) Jak dobrze! Dziękuję:)

    dobrego tygodnia Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziekuję:))) bardzo!

      PS często zastanawiam sie, czy faktycznie to co fotografuje, jest tego warte i co tak naprawdę chce tymi fotografiami przekazać...tak było w przypadku tych zdjęć:))
      Uściski Olliveto i wspaniałego tygodnia Tobie również!

      Usuń
  3. Twóje mieszkanie ma kolorystykę, którą bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie roślinki bez kwiatków hehe a ten kaktusik bardzo uroczy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)), ja równiez lubię, cieszy mnie to, że w domu pojawiło sie ostatnio duzo zielonego kwiecia, jakos tak przytulniej i cieplej sie zrobiło:))
      Usciski!

      Usuń
  5. spokojne, naturalne kolory ;), pierwszy kadr mnie zachwycił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)), mnie również:)) śmiem przyznać;)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Bardzo lubię Twoje zdjęcia - są utrzymane w przepięknym klimacie. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowity klimat, czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne! Twoj piekny dom zawsze inspiruje! Ostatnio bylam zupelnie bez inspiracji do robienia zdiec, ale mam nadzieje ze to sie zmieni kiedy wroce do domu Mamy i ogrodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, życzę więc powrotu inspiracji, wiem doskonale jakie to czasami przygnebiające uczucie...Dziękuje Ci serdecznie!

      Usuń
  9. Agnieszko, to pierwsze...powiesilabym jako obraz w salonie:) Przepiekne, wszystkie.
    Milego tygodnia dla Was. Usciski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguniu, poproszę więc o Wasz nowy adres:)))) już dawno miałam prosić:)
      Dziekuje Kochanie!
      Uściski!

      Usuń
  10. Polne zioła i kwiaty, które przez nastęne miesiące będą przypominały o lecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))o lecie i o Woodstock:)). Zawsze, odkąd pamietam suszyłam małe polne bukieciki, mam do nich sentyment:)

      Usuń
  11. Piękne...czuć już uciekające lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodo, ale to bardzo miłe, delikatne uczucie:)), dziekuję!

      Usuń
  12. genialne..ciepłe światło i kolory..tylko cudowni ludzie tworzą takie miejsca..:)
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz jak wywołać rumieniec na mojej twarzy...:))))dziekuję!!!
      Uściski serdeczne!

      Usuń
  13. Wszystkie mi się bardzo, bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie to bardzo, bardzo raduje:))), dziękuję**

      Usuń
  14. Piekne! Wszystkie :-) usciski

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama przyjemność oglądać tak piękne fotografie. Przy pierwszej zatrzymam się na znacznie dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie zdjęcia. i nie potrafię tego racjonalnie wytłumaczyć.
    mają swój klimat. niosą ze sobą wewnętrzny spokój. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...tak jak ja nie potrafie racjonalnie wytłumaczyć, dlaczego akurat tak bardzo lubię fotografować to czym tak bardzo lubie sie otaczać...to jednak duża część mojej osobowości, tak mysle...dziekuję!

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Utonęłam w jakże stonowanych, choć jaskrawych pięknem, tonach Domu Twojego. I usiadłam na krześle na trzecim zdjęciu, chwyciłam książkę w ciemnej okładce, stojącą na parapecie i toń spokojna niesie Mnie. A co czytam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))..." Pejzaże z Agnieszką Osiecką"
      Dziękuję!

      Usuń
  19. pierwsze niczym wyrafinowany obraz tonący w swej delikatności i powabie chwili.nie wiem dlaczego,ale Twoje ostatnie fot.wprawiają mnie w zadumanie,powoli przenoszą w jesienną rzeczywistość/którą b.lubię i wyczekuję z dnia na dzień.

    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, ja równiez wyczekuje juz jesieni, mimo, że wakacje dopiero przede mną:))
      Pozdrawiam serdecznie**

      Usuń
  20. Dziekuję Kochani...jesteście naprawdę wspaniali!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)