4/26/2014

 garść zdjęć na początek.z kliszy którą zaczełam jak jeszcze panowała u nas głeboka zima.
przerwy są dobre, ale ta była stanowczo za długa!

witajcie!, co u Was?

swiatło w naszym mieszkaniu.
bukiet swieżych kwiatów w wazonie...zapomniałam o nich wspomniec w ostatnim wpisie!

moje śniadania-
koktajl jaglany z mrożonymi malinami( lub innymi owocami) w tygodniu, a na weekend moje ulubione pancaki- dla zainteresowanych tutaj przepis.
są przepyszne, bez nabiału, jajek i glutenu. u nas z mrożonymi jagodami, posypane orzechami włoskimi.


jeśli jeszcze nie mieliście okazji spróbować, kalafiorowego curry polecam, nawet o tej porze smakuje wybornie.
w końcu-wiosna!


PS dziękuje za Wasze odwiedziny podczas mojej nieobecności:*

40 komentarzy:

  1. yeeeeeeiiiiii!!!! jestes!!!! ale super!
    ciesze sie ogromnie
    mocno sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy26/4/14

    no nareszcie jestes!
    cudowne te analogi ♥
    u mnie niebawem 3 odslona akcji Baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś!!! Jak dobrze!!!!
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Yeahhh!!! Moja ukochana pani fotograf wróciła!!

    Ale się zgrałyśmy, dzisiaj do Cebie z tęsknoty napisałam na tublr. ;))

    Wspaniałe fotografie!

    buziaki, Aguś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuję Toniu za wszystkie przemiłe słowa:**

      Usuń
  5. You made my day! Wróciłaś! ((:
    I porcja analogów znakomita!

    Przesyłam uśmiech od ucha do ucha.
    Nie znikaj tak niespodziewanie. (:

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znikaj, więcej kota proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moglam sie doczekac twojego postu, Aga! Twoje zdiecie z kotem ma taka atmosfere! Bardzo brakowaly mi twoje zdiecia i slowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja żałuje, że nie było nam dane sie spotkać:((

      Usuń
  8. Bardzo lubię Twoje zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Welcome back :-) Dostalas mojego @? usciski A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dostałam! przepraszam, że jeszcze nie odpisałam ale szybko nadrobie!
      pozdrawiam!

      Usuń
  10. I ja się bardzo cieszę! :))
    Myślałam dziś o Tobie, Agnieszko. :)
    Radości dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powroty! Witaj :)
    Też mam zamiar powrócić do analogów w przyszłym tygodniu :)
    Mam nadzieję, że teraz będziesz częściej wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  12. To drugie uwielbiam.
    Fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje uzależnienie jest tak głębokie, że nie umiem robić przerw:) ...ale gdybym wiedziała, że po przerwie będę robić takie zdjęcia ja Ty, to pewnie bym się poświęciła;)
    Cieszę się, że jesteś i zdjęcia są cudne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie po części przymusowa niestety. dziękuję:*

      Usuń
  14. Jak dobrze, że już jesteś z powrotem. Cudne zdjęcia, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, za długo Cię nie było! :P
    Zdjęcia cudne, jak zwykle :)))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:), miło sie wraca do takich słów:)

      Usuń
  16. Cieszę się, że wróciłaś :)
    u mnie, matura

    Pozdrawiam!
    P

    OdpowiedzUsuń
  17. kot na przedostatnim - rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy28/4/14

    Co u mnie?
    Jestem. Coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaaa!!! : ) Ale się cieszę, że wróciłaś!
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za tak ciepłe przyjęcie:)) jesteście niesamowici!!

    podrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj ponownie!!! chętnie podpatrzę Twoje bezglutenowe przepisy bo i ja ostatnio zmuszona byłam przejść na taką dietę i brak mi inspiracji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę powodzenia! u mnie to raczej droga wyboru niz przymusu, lubie sobie robić przerwy, wychodzą na zdrowie:)

      ostatnio trafiłam na taki przepishttp://www.wholeheartedeats.com/2014/02/the-unbelievable-bread_20.html
      i musze przyznać, że wyglada obłędnie. daj znać jak zrobisz, mi może uda sie na weekend. pozdrawiam:)

      Usuń

Pozdrawiam :)