5/10/2012

 circle.

codziennie inny owoc...
dzisiaj. grejfrut.


Pozdrawiam!



22 komentarze:

  1. zdjęcie jak obraz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie.
    Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lirycznie. ja grejfruty nauczyłam się jeść niedawno i żałuję straconego czasu bez nich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię, bez cukru, bez niczego...najlepszy:)
      pozdrawiam.

      Usuń
  4. Anonimowy11/5/12

    mniam.az mi slinka pociekla
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego piatku wszystkim!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadłabym, z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowo :) ja też staram się ostatnio zdrowo jeść :)) smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie proste, subtelne obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak je zobaczyłam pomysłam podobnie jak inne dziewczyny, "jak obraz"...
    Owoce, moja miłość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię bardzo. I zdjęcie i owoc:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejku, aż mam ochotę na coś tak soczystego. lubię to zdjęcie.
    codziennie inny owoc? to jest ich aż tyle? :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne!
    Milego weekendu Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  13. i codziennie inny kształt? podoba mi się taka owocowa geometria:)
    uściski!
    J
    ps.piękna ta łyżeczka..:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje pieknie dziewczyny, bardzo mi milo:))

    Wietrznica...:)), jasne, ze nie:)), ale zauwazylam u siebie tendencje siegania w kolko po te same owoce i warzywa.
    Czas to zmienic:))

    Pozdrawiam Was weekendowo!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja lubię Twój minimalizm! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo się cieszę:)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. ale u Ciebie zdrowo Agnieszko:)chyba podążę w Twoje ślady;))
    dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)