10/28/2014



a woman's world











19 komentarzy:

  1. Anonimowy29/10/14

    Lubię, gdy wracasz z dalekiej podróży ;)
    Lubię, gdy kobiety dzielą się swoją kobiecością w najlepszym tego słowa znaczeniu, bo zawsze można rozwinąć swoją.
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kobiecie momenty. Piękna Ty, Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przypominasz o pielęgnowaniu kobiecości ...
    I jak zwykle zostawiasz ze słodkim niedosytem ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy29/10/14

    wykwintnosc, finezja...cala Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, że wróciłaś - tęskniłam za magią Twoich zdjęć. Może jeszcze znowu zagościsz na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o! Znalazłam!
    Tak się cieszę, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobiecość. Mega kobiecość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłam dziś tu u Ciebie kwintesencję kobiecości. Czasem żałuję, że mam mało lat, bo do takiego piękna potrzebne doświadczenie. I to nieuchwytne coś.

    Uwielbiam tu wracać!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne, wszystko. az mi słow brakuje by to opisac. kobieca elegancja, detale, ladne rzeczy i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka migawek, całość taka subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, kobiece, ulotne, subtelne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykłe fotografie - zmysłowe, kobiece. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe ! sto procent kobiecości :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Esencja kobiecości. Tak Ciebie widzę :) I ogromnie lubię klimat Twoich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  15. magia!

    jesteś wielką inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam to jak nastrojowe chwile łapiesz...

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)