11/28/2014

new york, new york.





18 komentarzy:

  1. Jak w starym filmie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotografie jakby wyjęte z lat 60. Przenosisz w inny świat, są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo lubię Twoje zdjęcia. Ogląda się je jak kadry z filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne i bardzo retro :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym wydaniu za dnia wydaje się przygnębiający, ale za to nocą ekscytująco tajemniczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczne ujecia, czas sie zatrzymal w miescie, w ktorym jest to niemozliwe..:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy30/11/14

    mam wrazenie,ze jestem na wystawie czarno-białych zdjęć...mam ochotę tylko stać i podziwiać ten Twój magiczny New York...rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki Stieglitz'owy ten Nowy York w Twoim wydaniu:-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite... Jak kadry starych filmów, jak prace mojego profesora z czasów jego studiów w USA lata temu, piękne i wiecznie żywe miasto...

    OdpowiedzUsuń
  11. wstrzymałam oddech ... chciałabym :>
    udały się b&w :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonałe! Zapachniało prohibicją :)
    Mam nieodparte wrażenie, że gdzieś poza kadrem kryją się kobiety w wieczorowych sukienkach, futrzanych etolach, z krótkimi falowanymi włosami i wyskubanymi brwiami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z chęcią poszłabym na wystawę Twoich zdjęć !! Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjecia naszego miasta :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)