11/25/2011

































Udanego weekendu!!





10 komentarzy:

  1. Jak rozgrzewająco!:)

    Agnieszko dzięki Twoim słowom w jednym poście o kąpieli przy świeczkach ostatnio jak byłam w sklepie to zwróciłam uwagę na świeczki - ja mało świeczkowa jestem ale uwielbiam atmosferę i zapachy jakie oddają, tylko, że nigdy nie pamiętam, żeby jakieś kupić:)
    Teraz mam jedną. Pięknie pachnie i bardzo umila nam atmosferę pracy z Doktorantem - niestety jeszcze dużo pracy przed nami ale pracuje się teraz o wiele przyjemniej:)
    Miłego weekendu dla Was! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie nastraja relaksująco na weeekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo...tak będzie mniej-więcej wyglądał mój wieczór dziś i jutro:)
    ciepłego weekendu (ale nie ciepłego jak ciepłe kluchy tylko ciepłego jak duży sweter wełniany w zimowy wieczór:))
    uściski
    J

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego weekendu i Tobie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. I Tobie życzę;)ciepły kubek w dłoni to nieodłączny towarzysz moich ostatnich dni.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie również, tak przytulnego jak ten sweter i ciepłego jak światło świecy:)
    P.S. Śliczny kolor lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  7. relaksująco!:)
    świetny kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie chwile;)
    Lakier faktycznie świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję serdecznie za życzenia.
    Weekend był udany, nawet bardzo:))
    Kolor lakieru to dla mnie nowość.Bardzo mi przypadł do gustu:)
    To "essie" - russian roulette. Pradwa, że oryginalna nazwa:))

    Pozdrawiam Was bardzo gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)