3/03/2012



Hope you don’t mind. Thanks for stopping by.
a.



10 komentarzy:

  1. Anonimowy4/3/12

    ale czaderski kolor pazurkow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. There's something quieter than sleep
    Within this inner room!
    It wears a sprig upon its breast—
    And will not tell its name.

    Some touch it, and some kiss it—
    Some chafe its idle hand—
    It has a simple gravity
    I do not understand!

    [Emily Dickinson]
    ........
    (cisza jest ważna także dla mnie. cieszę się nią.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, potrafisz stworzyć niepowtarzalny klimat na zdjęciach! Widać na nich ciszę!
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak je zobaczyłam to pomyślałam spokój, cisza.
    To niesamowite jak potrafisz oddać to co czujesz w danym momencie.
    Jak potrafisz oddać to, co Cię otacza.
    Zawsze to powtarzałam....

    Czekałam na Ciebie tu,
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. klimat u ciebie magiczny jak zawsze moja droga...
    ja tez chce miec takie okno!!! :)

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. I don't mind,but I miss your posts:)) hope you're alright!:)*
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejna dawka niezwykle ujmujących obrazów z Twojej strony.
    prostota pośrodku ciszy..tak bardzo tego potrzebowałam.
    Trzymaj się ciepło!
    ps.dobrze,że wróciłaś,choć na moment:)już się zaczynałam niepokoić,ale wiem,że istnieją bardziej lub mniej przychylne momenty i sztuką jest je odgraniczyć,podążać w zgodzie z sobą samym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia.
    Wyciszają, uspokajają.
    Prostota na miarę cudu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I don't mind as long as you show up from time to time;))

    ps Dzięki pierwszemu zdjęciu przeniosłam się w dawne czasy. Miałam taką samą roślinkę na swoim oknie gdy byłam na początku studiów:) Uwielbiałam ją!

    udanego tygodnia Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnego tygodnia Agnieszko. pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)