3/06/2012



Marzec.
już za chwilę kawiarnie i restauracje wystawią swoje stoliki na zewnątrz...
a My nasze twarze ku słońcu...
pojawią się letnie płaszcze i zwiewne apaszki...
pierwsze pąki kwiatow na drzewach...
dzieci na rowerach...
już za chwilę  urodziny P. i kolejna rocznica naszego ślubu...:) 
cieplejsze poranki i długie wspólne spacery...
::
dzisiaj,
powrót do domu przy pięknym zachodzie słońca...
bukiet zółtych tulipanów i lekkość moich myśli...

za chwilę
Wiosna.



Wczoraj spotkanie z przyjaciółką w środku zabieganego dnia. 
Zdecydowanie najmilsze chwile mijajacych dni.



Pozdrawiam 
a.





26 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam odczucie, jakby nie tak dawno dopiero co wiosna sie skonczyla i bylo lato, a tu juz kolejna u progu :) Milego dnia Agnieszko!

      Usuń
  2. Chciałabym już rozpocząć trampkowy sezon!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak cudownie, że to "za chwilę" będzie na prawdę za chwilę:)) za tydzień ma być u nas 15 stopni a ja zamiast śniadania chrupię świeżą rzodkiewkę:)) uwielbiam wiosnę,najbardziej pozytywna pora roku, nowe początki, nowe wyzwania, tak na prawdę nowy rok dopiero teraz się rozpoczyna:)
    uściski Agnieszko!
    J

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna już stoi u progu. Choć wciąż temperatury na minusie - jest za rogiem. Czekam na coraz dłuższe wieczory i słoneczne poranki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:)
      Udanego, słonecznego weekednu!

      Usuń
  5. Agnieszko...zima laskawa byla w tym roku, nawet bardzo, to pewnie dlatego:)
    Dziekuje, Tobie rowniez:))
    Usciski!

    Made of nothing..., troche na przekor pogodzie, do tej pory bylo wiecej mroznych dni niz w caly miesiacu lutym...!?
    Pozdrawiam!
    dotblogg...teraz bede szukac rzodkiewki:), i podoba mi sie pomysl z nowym rokiem, cos w tym jest:))
    Sciskam serdecznie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet trampki w Twoim obiektywie wyglądają piękniej, choć i tak je uwielbiam. Czekam, az się sezon trampkowy zacznie. Niby już chodzą, ale jakoś nie przekonuje mnie temperatura na minusie rano.
    Oprócz trampek, marzą mi się jeszcze nowe baleriny.... :))
    Brakowało mi tu Ciebie!
    Cudnie napisałaś o wiośnie....
    Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniu, ja juz nie mogłam dłużej czekać...piekna pogode mamy, choc jeszcze mroźnawo czasami z rana. Ale co tam.
      Baleriny tez mi sie marzą, szukam takich na siebie;)
      Uściski!

      Usuń
  7. ależ mnie rozleniwiły te dwa pierwsze zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, to dobrze czy źle...?:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. slonce, trampki, kawa z przyjaciolka, fajne rocznice czego chciec wiecej na wiosne :-)
    enjoy :-) usciski Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, masz rację:)), wszystko na swoim miejscu!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. bo wiosna ma to do siebie, że człowiek czuje się szczęśliwszy:) Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w tym naszym szczególnym dniu:)
    http://nie-znany-adres.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się na przyjście wiosny,jak mała dziewczynka wyczekująca pierwszej komunii;)
    będzie niezapomniana,czuję to w kościach;)
    podobnie,jak Twoja pełna przyjemnego słońca,ważnych dat.Najbardziej jednak wyczekuję ciepłych poranków o wschodzie ze śpiewem ptaków w tle.bardzo lubię.
    pięknej wiosny w takim razie,aby każdy dzień był niezapomniany i radosny!
    ps.właśnie rozpoczęłam poszukiwanie trampek idealnych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam sie długo do tych przekonywać, ale w końcu sie udało:)).Są bardzo wygodne i sam fakt, że mam je na sobie, sprawia, że czuje sie jakby był weekend:):)
      Uściski Moniko, udanego weekendu!

      Usuń
  11. ten blog daje mi nadzieję, dlatego codziennie tu wchodzę z niecierpliwością szukając nowych słów i zdjęć :)
    niestety polska wiosna jest dosyć nieprzewidywalna, bo po tygodniu błękitnego nieba i słońca nadszedł czas na szary, deszczowo-śniegowy czas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo ciesza mnie Twoje słowa...naprawdę...!!
      Życzę dużo słonka.Ściskam!

      Usuń
  12. Zdjęcie ze skrzynią, piękne. Jak reszta z resztą;) Pięknie wyczekujesz wiosny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję!, miło Cie Tu widzieć:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Tyle miłych chwil związanych z wiosną w Twoim życiu Agnieszko.

    To moja ulubiona pora roku i nakręca mnie bardzo pozytywnie!
    Już nie mogę się doczekać choć w polsce jest nieporównywalnie piękniejsza niż tutaj..

    OdpowiedzUsuń
  14. To zdjecie ze skrzynią... Poezja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Olliveto...mnie rówież:),
    samych pieknych dni!

    Aniu...dziękuję:))

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)