4/09/2012


;-)


Udanego Lanego Poniedziałku!









21 komentarzy:

  1. Anonimowy9/4/12

    ales ja upatrzyla...biedronkowy zestaw do kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ostatniej chwili złapalam za aparat:)), zaraz potem biedroneczka uleciała w powietrze i tyle ja widziałam:))
      Uściski!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. niestety, tutaj nikt nie wie ani nie słyszał o takim dniu...ale w pracy polska kadra, było wesoło:)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. urocze towarzystwo do świątecznej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedroneczka!
    Dziś strażacy jeździli między domami i oblewali mieszkańców ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie:)), ja pamietam te czasy jak z Kościoła z duszą na ramieniu, gdzieś za plecami brata, wracałam do domu, bo "chłopaki" z sąsiedztwa już czyhali za rogiem z wiadrami pełnymi lodowatej wody...żadnego roku nie dotarłam do domu sucha:)))), mimo wszystko, mile wspominam:))
      Pozdrwiam!

      Usuń
  5. Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie... Mokrego poniedziałku...

    OdpowiedzUsuń
  6. :))
    Jak ja dawno biedronki nie widzialam!

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Oj czekam na biedronki, dziś na szczęście już nie było śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas pojawiły się kilka dni temu, mój kot dostaje szału:)))
      Uściski!

      Usuń
  8. Biedronka już chyba też poczuła wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna ta biedronka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdjęcie z ostatniego postu... I to też.
    Piękne!
    Udanej środy! :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)