4/12/2012

Wczoraj;), do kompletu z mają ulubioną sukienką założyłam ten naszyjnik.
Jedyny jaki mam(!) i jedyny jaki chciałabym teraz nosić.
Bo przyznam, wyczekiwałam chwili, kiedy będę mogła go po raz pierwszy założyć.
Te trzy małe kawałeczki drewna, urzekły mnie swoja prostotą. 
W starannie zapakowanej paczuszce, na której nawet znaczki wydały mi się wyjatkowe,
oprócz naszyjnika znalazłam te oto skarby-mydełko i piekna fotografię, wszystko autorstwa Magdaleny z "Color Sepia".
Jako fanka ceramiki i naturalnego tworzywa, jestem pod ogromnym wrażeniem prac jakie wychodzą spod zdolnych rączek Magdy. 
Tych z Was którzy nie znają jeszcze color-sepia.blogspot.com goraco zachecam do odwiedzin!
Jest to  bowiem  miejsce które nieustannie inspiruje, pełne pięknychi fotografii i słów które pozwalają zatrzymać sie na dłużej...



Madgaleno, jeszcze raz bardzo dziękuję!!


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziekuje z a cierpliwość:))


Udanego weekendu!

30 komentarzy:

  1. o jejj..ale piękny zestaw..i jak pięknie zapakowany! zaczynam się martwić czy paczuszka ode mnie dojdzie cała:(
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
  2. o, Chryste, jaki jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chciała taką sukienkę, cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka cudowna, każdy szczegół dopracowany.
    Ale sukienka, sukienkę taką bym chciała!
    Naszyjnik, takiego nie widziałam bardzo oryginalny.
    Strasznie podoba mi się ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, po za tym często jest tak że im coś bardziej proste tym piękniejsze. Zawsze podobały mi się takie stonowane, ziemiste kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko wszyscy się zachwycają, a ja nic nie widzę, a też bym się chciała pozachwycać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie.. mnie też nic się nie wyświetla :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny,przepraszam za usterki... Chcialam wprowadzic jedna zmiane do wpisu i skasowalam wszystko...:((
    Dziekuje Tym co mialy okazje zobaczyc zdjecia za mile slowa:)), odnosnie sukienki tez;))
    Teraz niestety nie mam dostepu do komputera, ale wieczorem obiecuje wszystko naprawic!:)

    Pozdrawiam Was serdecznie!
    PS J. przesylka doszla cala:), wyslalam @.usciski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12/4/12

    czekam niecierpliwie do wieczora...

    OdpowiedzUsuń
  10. super. i aby szczescie przynosil :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny...dziekuje:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, piekny. I sukienka tez cudna!:)
    Do Magdy zagladam, jest bardzo utalentowana.
    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, że znasz to miejsce:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Ach, ta urokliwa prostota :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Agnieszko!
    cudowny wpis...cudowne zdjecia ..az nie moge uwierzyc ze tak pieknie to wszystko wyglada widziane twoimi oczyma....
    Dziekuje Ci ogromnie...
    ostatnio mialam bardzo cieszkie dni...ale gdy dzisiaj tu zajrzalam oderwalam sie od problemow i dodalas mi otuchy...dziekuje Kochana jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo,to dla mnie wielka przyjemność:)).Bardzo sie cieszę, że mogłam pomóc:))
      Trzymaj sie kochana i oby dobra aura wróciła od zaraz!!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Anonimowy13/4/12

    rewelacyjny zestaw!
    do Magdy juz zagladam:)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję!! cieszę się,mam nadzieję, że zostaniesz Tam na dłużej:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Zachwycam się i zachwycam teraz;) I trochę zazdroszczę;););) Piękne przedmioty, pięknie zapakowane. Bardzo lubię taki minimalizm w formie!
    Udanego weekendu Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja również dlatego ten naszyjnik skradł moje serce:))
      Dziekuję, nawzajem!

      Usuń
  17. Cudowne! :-)
    Taki prezent dostać to na prawdę wielkie szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodo, tez tak mysle:))i bardzo doceniam!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Wspaniały naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twoje zdjęcia. Bardzo, bardzo ...

    a prezent zapiera dech w piersiach!
    jest oszałamiający! I jak zapakowany?! ŁAŁ! wielkie ŁAŁ!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, alez Ty tez możesz taki miec, wystarczy odwiedzić bloga Magdy:)
      Gwarantuje, że jak juz tam trafisz, to cieżko będzie Ci sie zdecydowac na jedna rzecz.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. każdy szczegół niezwykle dopracowany,w moich ulubionych odcieniach ziemi.
    blog piękny!odwiedzam od jakiegoś czasu:)
    słonecznego weekendu Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, bardzo sie cieszę, że odwiedzasz:)), bo warto!
      I tak, każdy szczegół dopieszczony do perfekcji:)), naprawde cieżko mi było rozstać sie z opakowaniem!:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. ALe piękny zestaw! Nie wiem, co ładniejsze... Naszyjnik mnie urzekł.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)