7/21/2012


Z dzisiejszego poranka.












25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Essie-"merino cool"
      pozdrawiam!

      Usuń
    2. Agnieszko, to mój ulubiony kolor;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. a co jest na talerzu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje sniadanko...podsmażane tofu z warzywami i serem pleśniowym w towarzystwie chrupkiej bułeczki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. poprostu bombeczka!
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja wypatrzyłam na zdjęciach cudną torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, lubię takie poranki!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kąty!i ten słomkowy kosz na ostatnim zdjęciu..:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22/7/12

    uwielbiam takie poranki
    pozdrawiam niedzeilnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo-bardzo ten poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie klimatyczne, ale pierwsze - totalny zachwyt!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ogonek:)
    piękna stara ławka
    piękny poranek

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje bardzo i pozdrawiam serdecznie:))
    a.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zamówić sobie kiedyś taki poranek ;) Z takim śniadaniem do łóżka!

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie tam macie! (:

    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Leniwy i spokojny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne..przecudowne detale..koci ogonek w moim ulubionym odcieniu szarości:)))
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)