10/11/2012


Miesiąc październik.
już na zawsze kojarzyć mi się bedzie z tym miejscem.
powiewem czystej, oceanicznej bryzy.
i turkusem wody;)

Okolice Big Sur.











































































Ogólnie, zamysł był prosty.To miały być  przede wszystkim wakacje wypoczynkowe.
Lubię być w drodze i aktywnie spędzać wolny czas. Lubię jak jest intensywnie i męcząco, w tym pozytywnym słowa znaczeniu.
Tym razem jednak, potrzebowaliśmy małej odmiany.
Miejsca gdzie zatrzymamy się dłużej niż na jedna noc.
Czasu, który poświęcimy sobie i na własne przyjemności zamiast bezustannej kilkugodzinnej jazdy samochodem.
Chwil z aparatem, leniwych śniadań i ciągnących w nieskończoność dni na plaży.
I choć lista "must see" wciaż wydaje się niemiłosiernie długa, zobaczyliśmy więcej niż początkowo mieliśmy w planach.




























31 komentarzy:

  1. Pieknie!
    Jak milo to zobaczyc w mrozny poranek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, że w takim miejscu odnalazłabym się natychmiast. Czasem śnię o takich widokach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się właśnie taki październik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do pozazdroszczenia. wszystko bez wyjątku. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. skały i światło z czwartego i ostatniego, piękny Wasz październik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. coś mi to przypomina:)
    piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe, każde! Czasami takie wakacje są bardzo potrzebne. Ja czułam w tym roku dokładnie tak samo, dlatego drogą kompromisu tydzień byczenia się na plaży za granicą i tydzień objazdowy po polskim wybrzeżu;) Najważniejsze, że odpoczęliście;) Widzę, że zdecydowałaś się jednak na Spotmatica? Piękne fotografie. Co to za klisza Agnieszko?

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, odpoczeliśmy:))).
      Tak, Spotmatic i tylko On, cyfra została w domu:).
      Dziękuję bardzo, to Kodak Gold 200. Bardzo byłam ciekawa tej kliszy, dlatego własnie ją pierwszą wywołałam.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Pieknie tam.
    O takich wakacjach marzymy z Doktorantem...i kiedys spelnilmy to marzenie:)
    Usciski.

    OdpowiedzUsuń
  10. znalazłabym tam zagubioną cząstkę siebie.
    magiczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne zdjęcia! Oddałabym wiele za takie wakacje...

    OdpowiedzUsuń
  12. baśniowe krajobrazy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, magicznie, zatęskniłam za takimi krajobrazami...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałyby mi się takie wakacje. No dobra, chociaż jeden dzień :)
    Ten mostek z pierwszego zdjęcia, ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachodnie wybrzeze nam sie marzy, na spokojnie :-)
    Ciesze sie, ze zabierasz nas wlasnie jesienia. Piekne kadry.
    Usciski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko! To sa po prostu bajeczne otoczenia. I tak pieknie ujete! Orazy chce mi sie tam wracac, I tym razem z analogowa kamera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to prawda to taki nasz kawałeczej Raju tutaj w Stanach:). Życzę Wam jeszcze wielu powrotów!

      Usuń
  17. Pięknie, prawie jak moja ukochana Irlandia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobne klimaty, masz racje:)) Do Irlandii Nam znacznie dalej, ale kto wie... bardzo chciałabym tam pojechać!:)

      Usuń
  18. jak z bajki. krajobrazy, myśli. wierzę, że odpoczynek w takich miejscach jest po stokroć lepszy niż gdziekolwiek indziej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wasze uchwycone chwile wzruszają i dają poczucie tego, że warto jest na coś czekać... Naprawdę. Są chyba czymś w rodzaju nadziei.
    Wierzę, że też tam kiedyś pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje pieknie za wszystkie komentarze!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, przecudne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15/10/12

    znalazłam po nitce blogowej. piękne zdjęcia. Big Sur wpada w serce i nie chce stamtąd wyjść. byłam kiedyś i mam nadzieję wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zebro, dziekuję!
      To była Nasza druga, mam nadzieje rownież nie ostatnia wizyta:):)
      pozdrawiam!

      Usuń
  23. Ależ magia... ostatnie zdjęcie to mój osobisty faworyt, ale wszystkie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. To miejsce jest magiczne.
    Pięknie tu u Ciebie, będę zaglądać. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)