10/16/2012

you go girl;)


Nie zawsze mam czas by usiąść i móc na spokojnie delektować się idealnie przyrządzonym cappuccino 
nad którym pracowały czujne dłonie baristy.
Bywa, że pierwszą kawę wypijam dopiero późnym popołudniem, podczas krótkiej przerwy od pracy.
Wtedy, jedyna alternatywą jest tzw. kawa "na wynos ".
Koniecznie mocna, koniecznie z sojowym i koniecznie bez cukru!
Jesienią lubię pumpkin spice latte. Tylko Tutaj
Mieszanka przypraw: gałki muszkatołowej, cynamonu i imbiru doskonale pobudza moje zmysły.
Idealna na pochmurno-deszczową aurę. 




20 komentarzy:

  1. Anonimowy16/10/12

    świetny napis i jamnik ;-)

    ja kawę tylko bez cukru i koniecznie rano i jeszcze kilka razy w ciągu dnia, choć powinnam trochę ograniczyć, ale jestem uzależniona.

    odkąd jestem na tym kontynencie, jesień nieodłącznie kojarzy mi się ze starbaksowym smakiem pumpkin spice latte :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))posmakowałam rok temu i przepadłam:):)

      Usuń
  2. Przez krótki czas pracowałam w kanadyjskim Starbuck's i z racji tego, że wszystko mieliśmy za darmo w nieograniczonych ilościach, szybko miałam dosyć ich kaw i "kaw". Jedyne co wciąż mi smakuje to właśnie soy latte. Ale wolę domowe :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze soy americano jest pyszne:)). Poważnie zastanawiam sie nad maszyną do domu. Może jakieś rekomendacje?:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. choć pracownię prowadzę w domu, a najbliższa kawiarnia jest zdecydowanie daleko to uwielbiam robić sobie przerwę, wsiadać w samochód (!tak) i jechać do kawiarni choćby na 15 min.
    Po długich godzinach przy komputerze dobrze jest poczuć obecność człowieka.
    A ta kawiarnia to gdzieś przy Rock Center? Wiem, że dla Ciebie Agnieszko, to mało atrakcyjna wiadomość, ale będziemy w NY od 29.11 do 02.12 i bardzo ale to bardzo chętnie spojrzałabym na NY Twoimi oczami.
    Może jakieś wskazówki, jakieś miejsca, które polecasz? Byliśmy już w mieście 2 razy, więc wszelkie atrakcje turystyczne zaliczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynko, celebrowanie takich chwil jest bardzo ważne, i przyjemne:). Ich kawiarnie są tutaj prawie na każdym rogu:):)
      Wspaniała wiadomość. Oczywiście, napiszę w weekend na @.):):)
      Uściski!

      Usuń
  4. jestem ciekawa czy pijasz też energetyczne espresso z cytryną :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie próbowałam, espresso tylko jak naprawdę śpie na stojąco.nie przepadam:(

      Usuń
  5. Kawa w ciągu dnia musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. po Twoim opisie myślę, że mogłabym polubić kawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodo, w tej kawie delikatnie wyczuwalny jest sam jej posmak, cynamon i allspice dominuje:).

      Usuń
  7. ale mi narobiłaś ochoty na taką aromatyczną kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa to podstawa;) Piję kilka dziennie, z mlekiem, bez cukru. Niestety rozpuszczalną, a od wielkiego dzwonu w kafejce z ekspresu, a taka jest najlepsza. No i uwielbiam zdjęcia kawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedena zecz ktora mi naprawde przypomina NY prez jesien to jest wlasnie pumpkin spice latte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu rozpływam się w Twoich zdjęciach. g o g i r l :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojacieee... tak zmniejszyłaś linka do komentarzy, że myślałam, że wywaliłaś tą opcję całkiem, a tu proszę! pierwsze zdjęcie mi się bardzo bardzo podoba. kawa ze starbucksa mniej, gdyż ja akurat nie przepadam za tego typu miejscami, ale też jestem wielką fanką kawy kawuni kawusi ;) o każdej porze nocy i dnia!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)