1/27/2013

zimno/ciepło


Udanego wieczoru!

a.




14 komentarzy:

  1. Również udanego wieczoru życzę ;) Jak zwykle piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie. Zima u Was... U nas też. Taka po pas.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się ostatnie, również dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27/1/13

    czytający mężczyzna-tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam widok książek wystających z kieszeni jego spodni bądź płaszcza. nie rozstaje się z nimi:)

      Usuń
  5. Zimę lubię, ale wybieram ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. zimno-ciepłe obrazki bardzo przyjemne.
    taki kubek kawy bardzo by mi się teraz przydał!

    pozdrawiam!

    PS urocze nowe zdjęcie profilowe. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ujmujące są te momenty, które udało Ci się uchwycić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój będzie także z książką, więc napewno udany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te chwile na zdjęciach, nawet bardzo.
    Ale pierwsze co zobaczyłam to twoje zdjęcie profilowe! :)
    Pierwszy raz mam okazję cię zobaczyć w takiej, całej postaci. :)
    No i muszę Ci powiedzieć, że jesteś jeszcze ładniejsza niż Ciebie sobie wyobrażałam.

    Acha, kiedyś obiecałam Ci, że kiedyś pokażę swoje analogi.
    Bo w końcu to między innymi dzięki Tobie sięgnęłam po kliszę i Zenita.
    I są, w końcu, na blogu.
    Dziękuję nie wystarczy.
    Dziękuję.
    Przypominam o mailu, o adresie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimno w Twoich ujeciach nabiera ciepła.
    Ładna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)