2/09/2013

 Dawno nie sięgałam po polaroida.

23 komentarze:

  1. Tulipany w domu to taki mój znak wiosny, za oknami śnieg, nie umiem się jeszcze na nie skusić. Wspaniale kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)), nie mogłam sie powstrzymać:). byłam pewna, że są zmarźnięte i nie postają, a tymczasem mija już tydzień a one w pełnym rozkwicie:)).
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kiedy przemaluję sypianię na zimny szary, chętnie dodałabym takie zdjęcie, w większym formacie na półkę jako coś, na co przyjemnie się patrzy - miód!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzieki!. Też myślałam o wydrukowaniu tego zdjęcia:)

      Usuń
  3. wspaniałe zdjęcie!
    potrafisz stworzyć klimat jak nikt inny Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, mleczne tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. malwina, Na Widawie, tola, catgirl...dziękuje Wam!:))

      Usuń
  6. jak obraz ;), subtelne kolory, ja coraz częściej z analogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))widziałam:), przepiekne te z różami.za to kocham analogi:)

      PS macie przepieknego kotka, coż za wspaniała rasa!:)
      pozdrawiam!

      Usuń
  7. Uwielbiam białe tulipany, moje ulubione.
    Zdjęcie bardzo subtelne i nastrojowe, oniryczne trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś, brak słów...
    Tak samo jak przy polaroidzie z czereśniami, którego znam na pamięć.

    Dobrego tygodnia, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe zdjęcie!
    dla mnie tulipany to też oznaka wiosny, a jednak ta fotografia poprzez swoją stonowaną paletę barw wydaje mi się być ciągle bardzo zimowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Your photo is so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło bardzo artystycznie! Niczym impresjonistyczny olej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia z analogów zawsze są tajemnicze. Tak jak to. Niby kwiatki a coś ukrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie częściej powinnaś :) koniecznie!


    P.S. :) myślę, że łatwiej by mi się kapci szukało gdybym choć blackberry miała... ;p ale i tak nie mogę narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja bym chciała umieć robić takie piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)