5/11/2013

Lately-czyli migawki codzienne.



14 komentarzy:

  1. Piękne jak zwykle Agnieszko! I w klimacie vintage bardzo tak jakoś mi się skojarzyło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Jak zawsze cieszą moje oko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry Agnieszko!:)
    strasznie się cieszę,że w końcu mam czas i bez pośpiechu dawkuję sobie Twoje klimatyczne zdjęcia,jak i słowa z poprzedniego wpisu.(lubię,kiedy dzielisz się swoimi przemyśleniami w temacie żywienia i zdrowych nawyków:)
    wiosna to idealny czas na zmiany i pochylenie się nad własnym dotychczasowym stylem życia.
    u mnie prym wiodą rowerowe przejażdżki,woda z cytryną również i soki jednodniowe;)

    uściski!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo klimatyczne, cudowne, ciepłe brązy

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze mnie urzekło. wczoraj szłam przez morze takich płatków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo retro! Tak jak lubię najbardziej. Jakieś niespieszne te zdjęcia - cudny klimat, którym długo można się delektować.

    OdpowiedzUsuń
  7. PIEKNIE KOCHANA PIEKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  8. A moje ulubione to czwarte :)
    Wspaniałe zdjęcia, Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje fotografie zostają w człowieku na dłużej, poruszają więcej:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe kadry ! czuję się tak jak bym tam była kiedy na nie patrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kolorystyka zdjęć !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. niby proste, ale za to jak piękne ujęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje Wam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)