12/19/2013

    jak dla mnie, mogłoby sypać bez końca.



13 komentarzy:

  1. jeśli chodzi o mnie - też może sypać i sypać :) Zazdroszczę tego śniegu!

    Drugie zdjęcie - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie też - niech sypie ile chce, marzę o białych świętach, w ogóle o białej zimie, bo tylko taka jest prawdziwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię gdy sypie i gdy nasypie. :)
    Póki co temperatura bardzo dodatnia. Dobrze, że słońce jest, a wczesnym rankiem różowo-ogniste niebo. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja lubię ... :)
    I czekam ... Z nadzieją wyglądam ... Niestety. Ani widu, ani słychu ...
    Tym bardziej zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas nic. Nawet szron pojawia się rzadziej niż zwykle.
    Mówią, że po nowym roku. Ciekawe.
    A taki biały puch dodaje uroku i jasności, w te ciemne, zaćmione dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie - śnieg mógłby nie istnieć:)
    (patrzę z punktu widzenia kierowcy;) )

    OdpowiedzUsuń
  7. w Poznaniu podobno jeszcze długo nie popada... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba trochę zazdroszczę tego śniegu. Mogłoby trochę go spaść na święta,bo jak Mikołaj dostarczy prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też sobie zadaje to pytanie, no jaak??;)

      Usuń
  9. Oj przydałyby się białe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że tutaj nie można nacieszyć się prawdziwą zimą. Mimo tego, mam nadzieję, że w tym roku do nas zawita!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dziewczęta, życze Wam tego śniegu, bardzo!, kalendarzowa zima juz za dwa dni, jeszcze zdąży przypruszyć!:)

    pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)