1/07/2014

 lately.

złapane w ostatniej chwili, światło zachodzącego słońca. kolory za zdjęciu wyglądaja dokładnie tak, jak je zapamietałam, co w przypadku kliszy, jest miłym zaskoczeniem.

Lubię swoje dłonie. to jedyna część ciała, z której jestem w pełni zadowolona.



każdy nowy dzień to dobra okazja do świętowania, muszę pamietać tylko, aby od czasu do czasu lampkę wina zastąpić czymś słabszym;)




podczas  przedświątecznych porzadków, odnalazła sie przywieziona z polski, ręcznie malowana broszka, którą myslałam, że zgubiłam. znowu jestesmy nierozłączne.
 Moja szarości. zima bez niej byłaby smutna i samotna.




 lubię to zdjęcie, choć sama nie wiem co ma przedstawiać. może ulotność chwili...?



27 komentarzy:

  1. Ostatnie jest super. I Twoje dłonie zresztą też :) Uwielbiam zdjęcia dłoni, wiele mówią...

    OdpowiedzUsuń
  2. ...cieplo, dom...ulotnosc chwil....ahh, jak zawsze pieknie tu u ciebie...
    pozdrawiam w nowym roku , szczescia ,usmiechu,zdrowia i milosci Ci zycze kochana!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/1/14

    1 - boskie kolory, takie lubię najbardziej
    2 - masz piękne dłonie! Ja za swoimi nie przepadam (ale nie mam kompleksów, lubię całe swoje ciało, tylko pewne części nieco mniej ;) ), ale uwielbiam swoje oczy :P
    4 - broszka taka akurat zimowa
    5 - och tak, rozumiem doskonale (chociaż u Was chyba zima śnieżna, co?)! Bez zwierzaka w domu byłoby -100 do fajności U mnie w życiu rewolucja i nie wiem, jakbym to wszystko przerobiła bez Leo
    6 - dla mnie przedstawia po prostu blok mieszkalny i gałązki z fajnej perspektywy - lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zgadzam się, oczy masz niesłychanie piekne!

      Usuń
  4. tak ciepło i przytulnie jest na tych zdjęciach.
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8/1/14

    pieknie zatrzymane chwile...1 i 5 maja w sobie magie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje fotografie ... nic dodać nic ująć ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magpea, schocolla, monique, paranoid android...

      dziękuje pięknie dziewczyny!

      pozdrawiam.

      Usuń
  8. ciepłe, klimatyczne i nie ma tam mowy o szarości ;), wszystkiego co dobre na Nowy Rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, a to dobre;), dziekuje i wzajemni!

      Usuń
  9. Ja mam chyba stuletnie dłonie wiec nie lubię ale Ty masz piekne :)

    Ps. Czy dostałaś mojego maila?
    Lila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież widziałam, nie oszukuj;);) !.
      tak, dostałam:), odpiszę dziś, bezwzględnie!

      uściski!

      Usuń
  10. A to dobrze, nie ma pośpiechu , tylko chciałam sie upewnić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzy razy zaczynalam w pracy pisać komentarz..pisze teraz. Że pieknie.zwlaszcza drugie foto.cudo..Że jak ja rozumiem slabosc do wina!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak pięknie, pastelowo, delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię Twoje obrazki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greata Garm, mirrors in the street...

      kłaniam się

      :)

      Usuń
  14. piękne dłonie.,.. takie subtelne. Nie dziwię Ci się, że je lubisz :) Ja za swoimi nie przepadam, ale za to kocham włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łączy te wszystkie zdjęcia piękna, ciepła tonacja. Twoje dłonie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dłonie idealne; mam podobną broszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuję dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cisza i spokój. Jak dobrze.

    A broszka jaka piękna i kot dobry na wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)