5/08/2014

8 maja okazał sie być fajnym dniem, z kilku powodów.
jednym z nich jest obchodzona od dziś do 11 maja 10-ta rocznica 'New York Polish Film Festival'.
zawsze cieszę się na takie wydarzenia.
w lutym za sprawą ' The Film Foundation' organizacji "non-profit" której założycielem jest Martin Scorsese powstał 'Masterpieces of Polish Cinema' prezentujący 21 dzieł jednych z najsławniejszych i najbardziej docenianych producentów filmowych polskiego kina z przełomu lat 1957-1987. mogliśmy wtedy podziwiać takie perełki jak  'Iluminacja' K. Zanussiego czy' Krótki film o zabijaniu' K. Kieślowskiego.
tym razem na dużym ekranie pojawi się  'Papusza' J.K Krauze.
prawdziwa uczta i piękne wprowadzenie do weekendu.
a w planach są jeszcze 'W ukryciu' i ' Dziewczyna z szafy'
oj, lubie takie weekendy:)

  



   udanego!


13 komentarzy:

  1. Wspaniale! Nie wiedziałam, że takie rzeczy się dzieją ;)
    Udanego, ciepłego i majowego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieje dzieje:)) i tez mnie to bardzo cieszy!

      Dziekuje i wzajemnie!

      Usuń
  2. mam tyle zagległości, jestem w biegu ... chciałabym taki weekend :> ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale rozumiem! koniecznie di nadrobienia!

      Usuń
  3. oglądałam 'Papuszę' i gorąco polecam jeśli lubisz takie kino. zdjęcia są fenomenalne. pamiętam, że siedziałam jak zaczarowana w kinie. film 'Dziewczyna z szafy' też cudny. cieszę się, że mamy dobre polskie filmy.
    a tak poza tematem, to masz przepiękna kocią bluzkę.
    pozdrawiam! (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się' Papusza' jest piekna, pięknie nakręcona...w dodatku muzyka Jana Kantego Pawluśkiewicza...ahh, już nie mogę sie doczekać!

      dziękuję, bardzo ja lubię:))

      Usuń
  4. Cudowny beztroski czas i Twoja sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale! Czytalam o Masterpieces- fajnie sa takie akcje. Udanego Agus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylam pozytywnie zaskoczona popularnością tego wydarzenia:) dzieki Aguś, Wam równiez!

      Usuń
  6. 8 maja to także imieniny mojej Mamy:)
    świetnie, że polskie kino jest rozpowszechniane, Papuszy nie widziałam, Dziewczynę z szafy i owszem, muzyka!

    PS Aga, czarujesz, bardzo, jestem wierną fanką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze życzenia dla Mamy:)

      'Dziewczyna...' juz w sobotę, jestem ciekawa bo naczytałam się różnych opinii. A 'Papuszę' gorąco polecam, piekne kadry i muzyka!

      PS dziekuję, bardzo sie cieszę:))
      serdecznosci!

      Usuń
  7. Jej, nie wyobrażasz sobie, jak się cieszę, że jesteś. :))
    Za miesiąc w końcu będę po tych strasznych egzaminach i nadrobię zaległości, bo zupełnie nie jestem w temacie...
    I wrócę sobie do pozycji poleconych przez Ciebie. :)
    Niech chociaż dla Ciebie ten weekend będzie udany!
    Choć akurat 8 maja dla mnie też był niespodziewanie fajny.:))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13/5/14

    Papusza jestem zafascynowana...

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)