5/11/2014

my thing.


znowu na bieżąco wywołuje klisze. drukuje zdjęcia i wklejam je do albumu. uporządkowane i namacalne sprawiły, że poczucie tego, że są tam gdzie powinny, powróciło. na dodatek, ostatnio pojawiły sie ładne albumy w muji. czysty i mnimalistyczny design który tak w nich cenie, nie pozwolił mi przejść obojętnie. w dwóch kolorach do wyboru;beżowym i brązowym, z delikatnego płótna.
miłe w dotyku i dla oka. wyszłam z brązowym, ale chyba wrócę się po jeszcze jeden.
beże to ostatnio znowu my thing.





PS
mieliśmy dziś namiastke lata. wróciłam z czerwonymi ramionami i nowa parą piegów. Jestem zachwycona:)

udanego tygodnia.

40 komentarzy:

  1. ach,piegi i zaróżowione ramiona:)
    a zdjecia tak klimatyczne,jak nigdzie indziej.
    i piękna fryzura na 3 zdj.;)

    uściski!
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Moniko:))

      dzieki! a włosy same sie tak ukladają:))

      Usuń
    2. szczęściara!:))
      rankiem pewnie nie spędzasz wiele czasu na ich ukladaniu/jak inni..;)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Podziwam. Piegi są słodkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piegi najwspanialsze.
    u nas tymczasem można wyjsc tylko na spotkanie z burzą.

    i może też muszę wybrac się do muji po inspirację
    moje zdjęcia nie były w druku od wielu wielu lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ho, i u nas burze szaleją, prawie co wieczór na szczescie w ciagu dnia jest pieknie:)

      jak juz bedziesz miała pusty album do wypełnienia to chyba nie bedzie wyjscia;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaaa!
    Gdybym nie była taka fajna i nie lubiła być sobą, to chciałabym być Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś rozbrajająco szczera, uwielbiam to!:))

      Usuń
  6. ! jakie zmysłowe to z pentaxem i nie za sprawą aparatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę doczekać się pełni lata :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja trochę mniej, ny pod tym wzgledem potrafi byc okrutny;)

      Usuń
  8. Cudownie sensualne to trzecie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziekuje! korzystam z mojego 'mojo' na takie zdjecia.

      Usuń
  9. Genialnie chwytasz chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 zdecydowanie rządzi! wow!

    OdpowiedzUsuń
  11. PS Rozjaśniłaś włosy czy to światło?

    OdpowiedzUsuń
  12. PS2 zachodzę w głowę jak ustawione masz lustro w sypialni, że to światło takie nieziemskie.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje!! nie, nic nie rozjaśniałam, ale ostatnio sie nad tym zastanawiałam, potrzebuje jakiejs odmiany. Patrz- ostatnie zdjecie;), jest oparte o framuge okna, a stoi na parapecie:)). mamy szarą sypialnie(jeszcze jej nie zdążyłam przemalować na biało;) )myślę, że to tez ma znaczenie, dwa plany, dlatego kontrast jest bardziej widoczny:)

    PS wciągnełam sie w te lustrowe historie;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12/5/14

    trzecie jest powalające!aż chciałabym się nauczyć obsługiwać analogi,najpiękniejszy autoportret jaki widziałam od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13/5/14

    3 zdjecie powinno dostac fotograficznego Oscara ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym chciała znaleźć motywację do wywoływania zdjęć. Muszę znaleźć na to chwilę czasu, uporządkować swoje albumy i wywołać te co ważniejsze dla mnie zdjęcia.... P.S. Jak zwykle piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! przyznam, że jak sama nie robie tego na bieżąco, to cieżko mi sie poźniej zmotywować.
      dziękuje Agatko:)

      pozdrawiam!

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia Aga!
    A albumy też widziałam i są doskonale, chyba też się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie będąc w Warszawie odkryłam sklep Muji. rzeczy są tam obłędne! proste w formie i w delikatnych kolorach. fajnie jest odkrywać coś nowego. (:
    A Twoje zdjęcia.. co ja moge tu jeszcze dodać? Cieszą oko niesamowicie! A trzecie jest masterpiece . (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow i Wow! :)) Czasem zachwyt z rozdziawiona buzia zastepuje slowa:))
    PS Od roku poluje na jakies fajne albumy do zdjec!

    OdpowiedzUsuń
  20. Brak słów. Cuda. Trzecie zupełnie jak obraz.

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie, że wywołujesz zdjęcia, chciałabym kiedyś zacząć je zbierać, porządkować... :) Przepiękne są te Twoje.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)