10/12/2014



new york new york....



i think i'm falling in love all over again 

:)









21 komentarzy:

  1. Bardzo lubię patrzeć na Twoje fotografie, Agnieszko.

    PS Młodym ludziom udało zamienić się kilka słów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello,
    It' s so good that you are here again! Thanks! :-)
    I like to study all of the details. Pictures can show a lot not only about the places but also about photographers and the blog writers. Your blog is an island of peace, beauty and every day life.

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że jest post! Zdjęcia piękne. "Fajny ten Nowy Jork", powiedziałam mojemu Michałowi, jak zobaczyłam Twój wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że jesteś. Przychodzą takie dni, kiedy wchodzę na Twój blog, by pooglądać zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cieszę sie na takie słowa:), dziekuje !

      Usuń
  5. Anonimowy12/10/14

    dlugo wyczekiwalam postu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche mi zeszło, ale wracam i duza porcja nowych zdjeć:)

      Usuń
  6. piękne te zdjęcia! chciałoby się tam być.
    fajnie, że znów jesteś. niecierpliwie czekam na pierwsze zdjęcia z hasselblada. (:

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. tęsknię za tym miejscem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Your photos are so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilekroć oglądam to miasto, tęsknię i kocham je mocniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne fotki, klimatyczne ...na Twoim instagramie zobaczyłam zdjęcie chleba z samych ziaren i orzechów. Wygląda obłędnie ! ..możesz podzielić się przepisem ?? Pozdrawiam ciepło www.dailycreation.eu ( nie masz opcji URL)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo czekałam i się doczekałam, pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie! milo ze jestes!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. oh tez tesknie za NY :-) dobrze ze moge spacerowac z toba wirtualnie :-) usciski

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabym mieszkać w tym mieście.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)