2/07/2015

Czym zima stoi.







Oj bałagan mam tu niesłychany, misz/ masz fotograficzny ze mogłabym spokojnie posiłkować sie tym co mam w archiwum przez kolejne miesiące. 
Znalazłam taki ładny kolaż z data 8 luty 2015 roku a tam jak byk zima na całego. Bialym puchem swiat pokryty az miło, a w misce ciepła pożywna owsianka z całym arsenałem dobroci. No, wiadomo. Tymczasem tegoroczna zima jakos mnie specjalnie nie chłodzi i nie grzeje. W kalendarzu luty sie rozgościł a u nas śniegiem ledwo popruszylo. 

Śniadan tez specjalnie nie celebruje, do łóżka nie zapraszam. Ot, strzelam kanapkami jak z arsenału: jakos tak ża swojego domowego chleba nie jeść jak juz sie upiekło,  a i tu pomysłów nie brakuje i nudy na próżno szukać. Owsiankę jeszcze zdążę zjeść tej zimy, tak myśle, co do śniegu w tym roku mam poważne wątpliwości.



17 komentarzy:

  1. w końcu :) i jak zwykle, ale niezwykle, pięknie, cicho, emocjonalnie. Miód na moje oczy i serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziś, przy okazji oglądania filmu " New York, I love You" myślałam o Tobie. Ale ja mam intuicję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe! Przepełnione emocjami- ciszą, spokojem, tajemniczością...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne. Tęskniłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Twoje kadry, są pełne spokoju. Choć niektóre dzisiejsze, trochę mroczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful empty glass of coffee next to the photo taken of the lace! A retro feeling from my childhood...

    OdpowiedzUsuń
  7. wow so nice.. which city is this?

    OdpowiedzUsuń
  8. A śnieg w NYC uwieczniłaś na kliszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio, bo jak tylko padało to albo byłam w pracy albo nie miałam ze sobą aparatu, wiec miejskich zdjec nie mam niestety. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Twoje zdjęcia mnie zawsze uspokajają. Wcześniej NY zupełnie inaczej mi się kojarzył :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za klimat!
    NY na Twoich zdjęciach jest taki nieagresywny. W cudowny sposób wydobywasz łagodną stronę tego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna tu znaleźć swoja nisze, ale to zajmuje znacznie wiecej czasu :) dziekuje!!

      Usuń
    2. Dziewczyny, dziekuje pieknie !! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Piękne kolaże, warto na takie czekać - mówię z perspektywy odbiorcy bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)