7/15/2011












Kilka chwil z minionego tygodnia uwieczninych na kilku fotorafiach...

1.parki parki parki...mogłabym spędzać w nich cały wolny czas...
2. jeden z tych obietków obok których nie mogę przejść obojętnie...aparat sam rwie się do oczu
3. uwielbiam ten spokój i czujność w jej spojrzeniu...
4. kolacja...tak jak układanie bukietów,  aranżacja stołu do naszych codziennych posiłków są dla mnie jedną z najprzyjemniejszych form relaksu...
5. polne kwiaty...mam dużo takich zdjęć...a o polanie będzie osobny post...


Miłego weekendu!!



6 komentarzy:

  1. Wszystkie wspaniałe, a najbardziej pierwsze i przedostatnie! Podoba mi się Twój styl bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, pięknie uwiecznione! Również miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje dziewczyny, cieszę się że zaglądacie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu ladnie:-) Śliczne zdjęcia! Zostaniemy tu na dłużej jeśli pozwolisz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimi; oczywiscie! Milo mi bardzo:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Usiąść przy tym stole, jeść nieśpiesznie, pogłaskać kota.. Bardzo klimatyczne zdjęcia robisz, podoba mi się tu:)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)