10/15/2011



Z wytchnieniem przywitalam piątek...i kolejny weekend.
Coraz gorzej podnieśc sie z łóżka, gdy na oknem ciemność...
Przyszły wiatry, ciepłe jaskrawe słońce września schowało sie za ciemnymi ponurymi chmurami pażdziernika.

* * *
Staram sie jak najczesciej zażywac takich samotnych spacerów jak ten sprzed paru dni.
Tylko ja i moje myśli... często w drodze z pracy, z siatkami pełnymi zakupów na kolację, na którą pomysł rodzi sie dopiero w moje głowie. 
Przysiadam na pierwszej napotkanej po drodze ławce, i okazuję sie ze zwykły plac zabaw dla dzieci kryje za sobą prawdziwa oazę spokoju. Lubię takie niespodzianki. I takie chwile. Tylko dla siebie.

Czy jest coś co Was ostatnio miło zaskoczyło?

Pozdrawiam
A.

14 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o chwile sam na sam, to ja z kolei mam ich za dużo. Za dużo myśli. Jednak doskonale zdaję sobie sprawę, że chwila wytchnienia jest niezbędna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chwil sam na sam nie mam prawie wcale, więc chłonę każdą, jaka się napotka. piękny jesienny kolaż, Agnieszko. ładny park :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj, po raz pierwszy od ... nie pamiętam od kiedy byłam na półgodzinnym samotnym spacerze, nad jeziorem, zrobiłam kilka zdjęć, słuchawki na uszach, żywego prawie ducha ... bosko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię takie chwile sam na sam ze sobą. Są mi niezbędne!
    A jeśli chodzi o miłe zaskoczenia to ostatnio coraz częściej podobają mi się różne odcienie szarości zarówno w krajobrazie (nie mam wyjścia więc pewnie stąd) jak i we wnętrzach, ba nawet w modzie! Więc jestem pozytywnie zaskoczona swoją zmianą upodobań ponieważ wcześniej ten kolor był dla mnie wyłącznie synonimem smutku.

    Piękny jesienny kolaż:)

    Także miłej niedzieli Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, ja potrzebuje duzo taki chwil sam na sam. Taka juz moja natura.
    Bardzo milym zaskoczeniem bylo piekne slonce u nas w piatek. Chyba moj ostatni bieg po parku w krotkim rekawku w tym roku...
    Milej reszty niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwile sam na sam - na wagę złota. Mam je codziennie, w metrze i w drodze do pracy przez park. Bardzo je lubię:)
    Co mnie mile zaskoczyło?
    Chyba nic szczególnie, skoro nie pamiętam;)
    Poza Dzieckiem, które mile zaskakuje mnie każdego dnia. Na milion sposobów:)
    PS Piękna zgaszona zieleń sukienki/spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. PS Agnieszko, a o namiar na rękawiczki poproszę:)
    I chyba mamy na oku ten sam szal:) może Św. Mikołaj będzie łaskawy w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesień, to lubię ;) ładne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio wybrałam się na kilka samotnych spacerów - wstawałam przed wszystkimi przed wschodem słońca, wracałam po trzech godzinach i budziłam dzieci na śniadanie. Nawet po górach udało mi się pochodzić :) Już zapomniałam, jakie przyjemne mogą być samotne spacery.
    Ostatnio zaskoczyła mnie tęcza, która towarzyszyła mi przez cały dzień! Utrzymała się około 8 godzin :)
    Piękny ten jesienny kolaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. mirrors in the street:
    jest i to bardzo! Człowiek cały czas się gdzieś spieszy,goni...dobrze jest czasem tak sie zatrzymac i przyjżeć wszystkiemu z boku;)

    Owieca:
    wiem jak ciężko jest je wygospodarować, każda jest na wagę złota:) dziękuję:))

    magdalena:
    prawda? takie chwile cieszą zawsze!

    Olliveta:
    to świetnie! Ja bardzo lubię szary kolor, kiedyś tak nie było, kojarzył mi się z kolorem klatek schodowych z mojego dzieciństwa...wszystkie miały taki zimny, ponury szary oddcień :))

    Agnieszka:
    znam to uczucie:)) wspaniałe:))

    Delie;
    droga przez park codziennie rano musi wyciszać i dobrze nastrajać na nadchdzący dzień:)) fajnie:))
    To prawda, Chłopiec dostarcza Wam mnustwa wrażeń i pozytywnej energii, i oby jak najwięcej pozytywnych niespodzianek z Jego strony:))

    katarzyn:
    dziękuję:))

    Małgorzata:
    to cudownie! zawsze sobię obiecuję, że w weekend wstanę wcześniej, jeszcze przed wschodem słońca i udam się na spacer po okolicy...to musi być wspaniały czas tylko dla siebie:))
    pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Delie; nic z tego, list już wyslany;(
    Zachęcam do tych linkow;) jest w czym wybierac:))

    http://www.etsy.com/listing/54161934/fingerless-mittens-arm-warmers-cable?ref=fp_treasury_2

    http://www.shopbop.com/accessories-gloves/br/v=1/2534374302062843.htm

    http://www.shopbop.com/bronson-fingerless-mitten-rag-bone/vp/v=1/845524441912686.htm?folderID=2534374302062843&fm=other-shopbysize&colorId=11205

    I mój faworyt!
    http://www.shopbop.com/parsons-sequin-armwarmers-juicy-couture/vp/v=1/845524441917086.htm?folde

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję! zaraz obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia. Profesjonalne że hoho! Od takich ludzi jak Ty lubię się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. katie;
    dziękuję, zyczę więc przyjemnej nauki;))

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)