2/15/2012

Love Your Home.



february 11.

 Sobotnie światło poranka.




36 komentarzy:

  1. Piekne!!!
    I ta wiewioreczka:) Mam taka jedna fajna, ktora codziennie wspina sie na drzewo przed naszym oknem:)
    Milego slodkiego-czwartku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, nic dodać nic ująć. I love your home;))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś...ostatnio owiedzaja nas często, do mieszkania chcą wejść:)).
    Jutro specjalnie do polskiej piekarni po pączki jadę:)), nie lada wyprawa;) ale warto!. Uściski!

    Olliveta...a swój Dom?:)). Mam nadzieję:).Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, ale pysznie z tymi paczkami!Smacznego dla Was!!:) W zeszlym roku robilam faworki i E. myslal, ze to jakis rodzaj pieczywa jest;)
      A jutro chyba tez podskocze do cukierni po cos slodkiego :)
      Sciskam!

      Usuń
    2. Aga, ale Ty musisz miec ubaw z tym swoim Doktorantem:)). Znalazłaś pączki?:)). Buźka!

      Usuń
    3. Agnieszko aktualnie nic stałego, i na dodatek znów się przeprowadzamy do innego domu w przyszłym miesiącu! Strasznie chciałabym mieć już swój własny. Czekam na to z niecierpliwością! I to mnie napędza:) Wiem jaki będzie:)
      Uściski!

      Usuń
  4. każdy Twój,jakby to określić..domowy kadr oglądam z uśmiechem na twarzy!nawet w taką śnieżycę,jak dziś mogę naładować się optymizmem:)
    to,taka lekka,osobista dawka ciepła z Twojej strony;)
    ps kawałek kory z rośliną na ścianie najbardziej przykuł mój wzrok,prostota elegancji!
    miłego dnia Agnieszko!
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja po całym długim dniu pracy, włączam komputer i czytam i serce mi rosnie:)).Dziękuję!!
      Ten kawałek drewna przywieźliśmy z Kalifornii prosto z plaży...pół plecaka mi zajął:)). Jedyna Nasza namacalna pamiątka z wakacji, takie są naj...:)). Serdeczności Moniko, wspaniałego weekendu!

      Usuń
  5. I love your home;) Kapitalna ta wiewiórka;)
    Miłego dnia.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)), wiewiórka pozowała w tym momencie, wyczuła chyba że się na nią czaje od pół godz. :)))

      Usuń
  6. piękne! po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  7. I wiewiórkę udało się rano uchwycić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, są prawie codziennie pod naszym oknem:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. pięknie :))) i wiewiórka! wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczne chyba polować z aparatem na te wiewiórki i bedzie cała galeria:)). Dziekuje owiecko:)).ŚCISKAM!

      Usuń
  9. Fajne takie poranki z wiewiórem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domowo bardzo jak są, i cieszą oko:)).Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Fantastyczna wiewióra! Gratuluję uchwycenia chwili! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję!!:)), po prawdzie to nie wierzyłam że coś wyjdzie z tego zdjęcia...a jednak:)). Pozdrawiam!

      Usuń
  11. piekne zdjecia, bardzo inspirujace; wiewiorki mam na codzien wiec bardziej urzekl mnie stos ksiazek, pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ciesze, że moge inspirować:)). A książki wiecznie zmieniaja swoje położenie. Ja najbardziej lubie ziarno na tym zdjęciu, dlatego je dodałam...To jest dokładnie to czego sie spodziewałam po tej kliszy:)).
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. a możesz zdradzić, co to za klisza?

      Usuń
  12. so simple, so beautiful

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga, a u Ciebie tak bardzo analogowa, pieknie!
    Z Twojej inicjatywy kupiłam sobie czarno-białą kliszę.
    Zazwsze lubiłam te fotografie, ale "przez Ciebie" zjeździłam całe miasto i zdobyłam ją ! :))
    Piękne, piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniu, nawet nie wiesz jaka mi radośc sprawiłaś:)).Nie wiedziałam, że tak ciężko jest dostać czarno-białą kliszę?.
      Ale udało Ci się:)), super!.
      Będę wyczekiwać pierwszych efektów:),Ściskam!

      Usuń
  14. Mnie też wzięła ochota na czarno-białą kliszę. Od mojej ostatniej minęło... o rany. 9 lat?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany...aż tyle?:). To bedziesz miała fajna przygodę:). Kiedyś myślałam, że tylko B&W fotografia, że kolor to nie dla mnie...a jednak czerpie przyjemność z jednego i drugiego.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. PIERWSZE. kisnę z zachwytu zdjęcioksiążkowego :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez je lubię:), z wielu powodów:)). Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Absolutely beautiful! The squirrel is cute, too.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z oczywistych powodów pokochałam to pierwsze ;-)
    A wiewióra mnie rozbroiła :-) Cudo!

    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę.
    wiewiórki najbardziej, oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love black and white photos! Yours are perfect! :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)