3/19/2012

and then, just like that...



it's
spring!

i nie ważne co mówią kalendarze, czy prognozy pogody na następne tygodnie...
Przyznacie mi rację...?;-)

Przedziwne uczucie, po zimowej przerwie, mieć coś tak lekkiego i wygodnego na nogach;-)

 pierwsze oznaki wiosny w naszym mieszkaniu!


a przy tym na żywo, świętowaliśmy w sobotę urodziny P. 


Naprawdę zazdroszczę P., że urodził sie w tak pięknym miesiącu.
Teraz kiedy wszystko budzi się do życia, zakwita i promienieje, nie to co szary, skuty lodem styczeń;-)



Najlepszego Dla Was na nowy tydzień!
a.










40 komentarzy:

  1. racja racją, ale jakie masz buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba mamy te same baleriny:) tez je miałam wczoraj na stopach:)

    piękna wiosna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielone-buty, Delie....jedyny sklep z balerinami gdzie mieli mój rozmiar...dasz wiarę?:-)))
      Są super wygodne!

      Usuń
  3. No proszę! U mnie dopiero przebiśniegi nieśmiało wyglądają na świat, ale żeby tyle kwiatów? Cudny widok.
    Ja mam urodziny we wrześniu i bardzo lubię tę porę. Pogranicze lata i jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodo, te kwiatki to wszystko jeszcze miniaturki, tylko na zdjeciach takie duże sie wydają:))
      Moje oczy i dusza domagają sie wiosny, i zaczynam ja dostrzegac na każdym kroku.

      Usuń
  4. piękna jest wiosna w Twoim obiektywie!! u mnie bardzo powoli widać oznaki wiosny, ale pogoda już w pełni wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu, że mam aparat cały czas ze sobą, nie ominie mnie nic z tegorocznej wiosny!:))

      Usuń
  5. Masz absolutnie absolutną rację, kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wiosna,wiosna,wiosna ach to ty! :-)
    cudne zdjęcia ! !

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19/3/12

    piekna jest...bez dwoch zdan wiosna:)
    marzec to tez miesiac moich urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie:)wszystkiego dobrego!:)), wspaniały czas na urodziny!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Agnieszka! Ten blog to jest absolutnie przepiekny! Nie potrafie sie nadziwic tych pieknych zdiec! Czy wiekszasc z nich sa analogowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu...jak miło:-), dziekuję!
      Sporo jest analogowych( zaznaczone w etykietkach), myślę, że nie bedziesz miała problemu z rozróżnieniem:-))
      Dziekuję za odwiedziny!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. a z jakiego sklepu te baleriny? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie, u mnie też wiosna, baleriny i urodziny (jutro! :))
    wszystkiego dobrego dla P.! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO, jak fajnie!!
      Najlepsze życzenia zatem, i dziękujemy:-))

      Usuń
  11. kwiatowa wiosna!można nasycić zmysły.
    czyżby na 2 zdjęciu gościły niezapominajki?;)
    też zawsze marzę o nieco przychylniejszych urokach pogody w dniu urodzin(styczeń nie rozpieszcza;)
    ale za maj na imieniny jest idealny:)
    uściski Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to wyda się komuś dziwne, ale zdaje sie że tylko ja jedna zauważam tutaj tyle oznak wiosny:))
      moje imieniny też w styczniu...;/ . W marcu, wiosną mogłabym zrobic przyjęcie w parku, zaprosić więcej gości, posiedziec do nocy i pogapic sie w gwiazdy...itd, itp...:-))))

      Usuń
  12. Ja też trochę dziwnie się czuję nagle w takich lekkich butach. Trochę jak po łyżwach, kiedy własne obuwie wydaje się zdecydowanie zbyt wygodne :)
    Piękna, pastelowa wiosna u Ciebie. Tu musimy na nią jeszcze poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziekuje!
      Czekam na pierwsze fotografie z Twojej strony, wiem, że będą zachwycające:)

      Usuń
  13. ...ohh jak azdroszcze...ja jescze lekkich butkow nie moge nosic bo bym zamarzla...przepiekne ( jak zwykle) zdjecia...
    piekna ta twoja wiosna Agnieszko!

    przytulam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj było gorąco!, nie wiem czy to nie za szybko...z zimy od razu do lata...tutaj nic nie zdziwi:)

      Usuń
  14. wreszcie, droga Wiosno!:)
    Przepiękne zdjęcia:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech, piekna wiosna, ale nie u wszystkich:)
    My nadal czekamy...
    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i do Was przyjdzie Aguś:)), sama jestem w lekkim szoku, że to już!:))
      Uściski!

      Usuń
  16. Przyznamy rację przyznamy ;)
    Baletki też już miałam na nogach - dziwnie lekko mi było :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko, u was już zupełnie wiosennie!!
    Wiesz, ja właśnie szukam podobnych baleriny, jakie masz na zdjęciach - piękne!
    I 7 zdjęcie... Genialne!
    Tez mam pojedynczą gałązkę w wazonie :)
    No, fajnie mieć w marcu ;)
    ja świętowałam tydzień temu . Choć u nas w Polsce to na pikniki nie ma jeszcze szans.
    Uściski, kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniu, u nas prawie lato, za ciepło, za szybko, jak dla mnie.
      Baleriny zakupione w J.Crew, nie obraże sie jak będziesz miała takie same:))), są super wygodne!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Cudne oznaki wiosny i magiczne zdjecia. Pozdrowienia i zyczenia urodzinowe dla P. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziekuje za życzenia, przekażę:)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Piękna ta wiosna u Ciebie Agnieszko! Ja dzisiaj widziałam pierwiosnki;););)
    Baleriny piękne!
    Wszystkiego dobrego dla P;););)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to prawda, jest pieknie:))
      Dziękuje za życzenia dla P.
      Uściski!

      Usuń
  20. znowu brakuje mi słów na to, aby opisać jak bardzo inspirujesz... a zdjęcia mają niesamowity klimat- pomagają odkrywać piękno na nowo

    pozdrawiam z (nareszcie) wiosennej Polski! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu...dziekuję!!
    Cieszę sie ze jesteś, ostatnio szukałam tutaj Twoich sladów, chciałam Cię odwiedzić...i jesteś:)))
    Pozdrowienia dla Was!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)