3/24/2012

To był ciężki tydzień. Pełen przemyśleń i lekcji których zapomnieć nie mogę.
Teraz patrze. Rozgladam się. Ostrożniej i z coraz większym dystansem...

Chce robić to, co sprawia mi przyjemość...
nie chcę sie uginać ani przeciwstawiać...
nie chce walczyć ani udowadniać...

Tylko tyle, i aż tyle...

Komfort domu.
Czasami tylko tego potrzebuję...
Jego ciepła i tych wszystkich małych rzeczy które składają się na jego całość...
Zdjęc w rankach na ścianie, które przypominają o planach i marzeniach i o tym co minęło.
Kwiatów na parapecie, któte domagaja sie podlania a w zamian kwitną z dnia na dzień coraz piękniej.
Kota, który nigdy nie przestaje mruczeć i ucina sobie drzemkę na mojej piersi, prawie zawsze wtedy kiedy ja zasypiam na kanapie.
Naszych/moich rytuałów...
I nawet szare niebo weekendu nie jest w stanie mnie zmartwić.

Odpoczywam.


::








17 komentarzy:

  1. Oby każdy z nas przystanął na chwile tak jak Ty i zrozumiał, że esencja życia tkwi właśnie w tych szczegółach.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny wpis...piekny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odpoczywam przy oglądaniu takich cudnych fot, jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chwila zatrzymania,przemyśleń, niekiedy pierwszych w życiu,o których zdajemy sobie sprawę,że są najważniejsze,a do tej pory umykały niepostrzeżenie i nie mogły się przebić na światło dzienne.
    pięknych dni Ci życzę Agnieszko!dostrzegania detali szczęścia.
    m.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się pod każdym słowem - szczególni etym o lekcjach jakie daje życie. o był upiorny tydzień - zbieram się po nim, czego i Tobie życzę...

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejj..znowu wprowadziłaś mnie w ten szczególny nastrój..dziękuję Agnieszko :)* cudowne fotografie..cudowne słowa..
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z tym co napisałaś zupełnie. Ja długo dojrzewałam do momentu w którym mogłam w końcu przyznać, że nie muszę nic nikomu i sobie również udowadniać.
    Kreujesz wyjątkowe nastroje i tworzysz cudne fotografie:))

    wszystkiego dobrego Agnieszko

    ps dostałam maila, wkrótce odpiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle napisałaś to tak, ze każdego skłoniło to do przemyśleń.
    Mnie również. Dziękuję.
    Niektórzy mają taki dar.
    Bo to, co napisałaś, to przecież same priorytety w życie.
    Takie najwieksze prawdy i trudności.
    I to, co napisałaś na początku...
    Strasznie trudne.
    Strasznie prawdziwe.

    Nie wiem, jak Ty to robisz.
    Nie wiem, jak Ty je robisz.
    Twoje fotografie są zupełnie inne.
    Zupełnie oryginalne, wyjątkowe.

    Zupełnie nie wiem jak zakończyć...
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne fotografie i slowa - jak zawsze! Ja tez ostatnie dwa lata zaczelam rozumiec ze potrzebuje robic wlasnie to co mi tak bardzo sprawia przyjemnosc. Zaczelam wlasnie rozumiez ze w zycie nie jest walka z codziennascia, lecz wyszukiwanie odrobine szecia w kazdym momencie zycia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko, to chyba najpiękniejszy zestaw zdjęć, jak się u Ciebie pojawił.
    Chapeau bas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjecia Agnieszko.
    Przytulam i wyslalam @ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dom jest niesamowitym azylem;) Ja mam takie przeświadczenie, że w domu nic złego nie może mi się stać;)
    Agnieszko wszystkiego dobrego!
    Oby sprawy poukładały się tak, abyś nie musiała walczyć i udowadniać;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zdjecia. Zgadzam sie z Anna, dobrze ze jest miejsce gdzie mozna pozbierac mysli i czuc sie bezpiecznie. Powodzenia i dobrego tygodnia. Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochane...

    Wasze słowa bardzo podnoszą na duchu.Dziękuję!!
    Mam właśnie okres, gdzie myślenie zbyt długie i natrętne nie jest dobrym doradcą, jednak myślę i kieruję się tym myśleniem...
    Moja świadomość, równowaga wewnętrzna zostały zachwiane...czasami bycie sobą jest takie ciężkie...

    Dziekuję za Wasze wsparcie:)), jesteście dziś moim słońcem, którego nadaremno mi szukać za oknem:))

    Pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne. W Twoich zdjęciach jest tyle subtelności, delikatności i zwiewności, że z przyjemnością oglądam każde kolejne ujęcie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jagodo, dziekuję:)), bardzo mnie to cieszy:))
    Rownież pozdrawiam!!
    a

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)