3/26/2012

Wiosna B&W


16 komentarzy:

  1. przepięknie!! mimo, że wiosna kojarzy mi się z kolorami, Twoje B&W są zachwycające!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy27/3/12

    B&W tez ma swoj klimat wiosenny:)

    zdradz mi jaki uzylas szablon bloga?

    OdpowiedzUsuń
  3. ogromnie lubię B&W w Twojej perspektywie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. B&W ma specyficzny klimat. Mnie zawsze kojarzy się ze zdjęciami reportażowymi. I bardzo mi się podoba ta wiosna w "reporterskim" klimacie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna w zupełnie innej odsłonie, zupełnie!
      Piękne fotografie... Takie na prawdę fajne ujęcia.
      Podoba mi się, bardzo!
      Uściski!

      Usuń
  5. Czarno-białe zdjęcia są świetne :) Zawsze takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem co jest szczególnego w balonach, ale każda fotografia z nimi wydaje mi się wyjątkowa..moja ulubiona fotografia dziś to właśnie ta z nimi w roli głównej;)
    uściski!wysłałam @
    J

    OdpowiedzUsuń
  7. :) bardzo spodobaly mi sie te fotografie! Prszypomina mi to ze mam ze cztery rolki b&w filmu. Moze wiosna to jednak dobra pora na robiene czarno-biale zdiecia!

    OdpowiedzUsuń
  8. esencja codzienności w najlepszym tego słowa znaczeniu...
    in the calm edition.
    PS poukładania siebie na nowo!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokazać wiosnę B&W to prawdziwa sztuka, bo przecież esencją wiosny są kolory właśnie, ale Tobie jakimś cudem doskonale się to udało :)
    Czwarte zdjęcie - moje ulubione. Gdzieś tam niedaleko, ale już poza kadrem, siedzi Woody Allen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo serdecznie się uśmiecham:)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Niesamowite Agnieszko! Chciałabym być teraz w NY;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. ahhh, poprostu kocham twoje zdjecia!!
    milego weekendu!
    dojechala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, TAK!, dziekuje za wszystko!!
      Uściski!

      Usuń
  12. Dziewczyny, bardzo sie cieszę, że B&W i Wam sie podoba.
    Zdjęcia pochodzą a aparatu mojego P., a u niego jak wiadomo tylko czarno-biała klisza się liczy:)).
    Ściskam Was bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko, zakochałam się...w Twoim blogu, w Twoich zdjęciach i w Twoim świecie. Dziękuję Ci, że jesteś, że piszesz i dzielisz się sobą. Dzięki Tobie mogę być bliżej miasta, które kocham i do którego wracam jak tylko mogę. Ściskam Cię i może do zobaczenia na ulicach NY. Martyna

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)