3/12/2012


Z wczorajszego spaceru.
Dla Was, na dobry początek tygodnia!






Pozdrawiam!
a.

18 komentarzy:

  1. piękne...

    dziękuję :-)

    na tę mgłę, co mam za oknem - idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo spotkałaś Panią Wiosnę, pozdrów ją ode mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna wiosna! już się pojawiła u Ciebie:) Tu też wiosennie ale jakoś kwiatów ani śladu.

    dobrego tygodnia Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne:)
    Dziękuję i również miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna wybudza z zimowego snu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12/3/12

    pieknie!pieknego slonecznego tygodnia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko! Ja widzę, że u Ciebie wiosna na całego! U mnie sypał wczoraj śnieg, na zmianę z deszczem, po czym na 10 minut wychodziło słońce i tak w kółko. Prawdziwy marcowy garniec - z przysłowia.
    Czekam na pierwsze pączki i taką zieleń! :)
    Pozdrawiam i udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne oznaki wiosny!! niestety tutaj jeszcze nie ma żadnych :( niech by już przyszła tw wiosna również do PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko,Twoje wiosenne fotografie wręcz emanują radością uchwyconych chwil.
    pełne optymizmu.
    Dziękuję:)miłego tygodnia i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny!
    Dziekuje Wam pieknie:)). Tak, mozna powiedziec, ze wiosna juz u nas jest!!
    Ciesze sie, ze moje pierwsze niesmiale proby z nowym obiektywem sie podobaja:).
    Duzo promykow slonca dla Was!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuuudnie!:) Czekam na takie widoki u nas:)
    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam krokusy.

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam, aż sama będę mogła zrobić takie wiosenne zdjęcia, póki co, żadnych oznak wiosny na horyzoncie nie widać.
    zwłaszcza zdjęcie nr 2 piękne, za grę (nie)ostrości.
    udanego tygodnia! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Dziękuję! Uwielbiam hiacynty;)
    Miłego tygodnia Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Krokusy, hiacynty i cos czego nie potrafie nazwać, wszystko powoli zakwita i mieni sie kolorami:))
    Jest coraz piekniej, cieplej, coraz bardziej wiosennie:))

    Uściski dla każdej z Was z osobna!
    Dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudne pączki kwiatowe! Wiosna już tuż tuż :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Espresso...:))), dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyszłam przejrzeć Twoje zdjęcia (nie po raz pierwszy-nie ukrywam ;))) i Twoje zdjęcia to czysta poezja ! Czy mogłabyś napisać mi, jakim aparatem/obiektywem robisz zdjęcia? Ja ostatnio powoli wkręcam się w analogowe zdjęcia - z różnym skutkiem, ale nie poddaje się ;) Pewnie już setki razy pisałaś, jakiego aparatu używasz, ale ta informacja jakoś mi umknęła.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)