5/20/2012

dzień o twarzy dziecka.

była kąpiel w słońcu i smak słodkich malin.
spacer w wysokich trawach i bose stopy.
Aniu, pamietasz pisałam kiedyś u Ciebie, że jest takie miejsce, gdzie lubię i bardzo chętnie i mam tak blisko...?
przyjemnie było tam wrócić.
dziekuję!





























po powrocie...
ciemne schłodzone piwo i zachód słońca z naszego mini "balkonu".
na dzisiaj, idealne zakończenie bądź co bądź, udanego weekendu:)






























Udanego początku tygodnia
pozdrawiam
a.




29 komentarzy:

  1. :)) Pieknie Agus.
    Milego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był zaskakujaco dobry wypoczynek:))
      uściski!

      Usuń
  2. brzmi wybornie Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  3. taki błogi stan na tych Twoich zdjęciach Agnieszko.
    czyli samemu też się da, prawda? (:

    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy dużej sile woli, tak:))
      dziekuję, było błogo:)
      pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękny czas w pięknym świetle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie światło odegrało kluczowa role, jak zawsze zreszta;))
      pozdrawiam!

      Usuń
  5. Pamiętam;) Musi tam być pięknie! Wspaniały miałaś weekend Agnieszko! Życzę takiego samego tygodnia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie moje tajemnicze miejsce;);)
      mam nadzieje, że taki bedzie:)
      uściski!

      Usuń
  6. Przepiękne zdjęcia, zresztą jak zawsze. Ale ta chusteczka na trawie i dłoń w wieczornym świetle... cudne! Nostalgiczne, w każdym skrawku czuć tęsknotę. Tak przynajmniej je odczytuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)), tylko sie usmiechnę, do Ciebie i do swoich myśli:)
      dziękuję!

      Usuń
  7. Brzmi wybornie!
    Pierwsze zdjęcie jest cudowne (muszę wymyślić jakieś nowe przymiotniki...) !
    Te z promieniami przebijającymi liście zresztą też:)

    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):), jak dla mnie możesz sie powtarzać:)), wcale mi to nie przeszkadza:))
      dziekuje Olliveto!

      Usuń
  8. Nie można się nie uśmiechnąć do tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia- zwłaszcza pierwsze. jestem zachwycona! i jak ładnie napisałaś :)) "dzień o twarzy dziecka" :)) marzę o takim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak, mój weekend wyglądał dość podobnie, ale niestety nie potrafię zrobić tak pięknych zdjęć, moja Droga! spacer w letnim deszczu bezcenny

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjecia i miejscowka i maliny, mniam. Udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, maliny były pychota:))
      Tobie również!

      Usuń
  12. o tak. zdecydowanie letnie klimaty:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh my...

    Rozkochałam się w tych fotografiach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, lubie jak tu zagladasz:))) dziekuję!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)