5/31/2012


plaża. 
dzisiaj chętnie wskoczyłabym do tej wody albo do strumyka na górskim szlaku.

16 komentarzy:

  1. U mnie niestety nie jest tak ciepło. Co nie znaczy, ze nie chciałabym znaleźć się teraz na takiej plaży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upały dotarły do NY, juz chyba na dobre.do tego ta wilgotność powietrza, nawet w noc nie przynosi wytchnienia.plaża dobra na wszysko:))
      uściski serdeczne!

      Usuń
  2. Piękne Agnieszko! Zauroczyły mnie kolory na pierwszej fotografii!
    Też bym się mogła teraz znaleźć na takiej plaży, ale chciałabym, żeby była pusta;)
    Udanej reszty dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze zdjecie jest jedynym które z całej kliszy lubie najbardziej.i przyznam, że kolory równiesz mnie zaskoczyły, zupełnie inne od całej reszty:)))
      w ten wieczór plaża była prawie pusta:)))), to sa zdjęcia sprzed miesiąca może...wiem, czasami trudno uwierzyć ale są w tym mieście jeszcze miejsca gdzie od czasu do czasu nie pojawia sie nikt:))
      dziękuje Aniu!
      serdeczności!

      Usuń
  3. Rany, ja na plaży byłam z 2 lata temu, choć mam blisko - muszę to nadrobić...
    Zdjęcia cudne!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez sie teleportuje chetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że myślimy o tym samym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne zdjęcia ! mega!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)