7/16/2012


Przekopuje galerie w poszukiwaniu zdjęć z NY.
Ku memu ździwieniu, wcale nie mam ich aż tak wiele...
Wasze prośby uświadomiły mi, jak dawno nie było tu okruchów z życia tego miasta...
Jak dawno nie wybrałam sie na fotograficzny spacer, śladami wydeptanych ulic i w poszukiwaniu tych nowych, czakajacych na odkrycie. 
Jak bardzo lubię to robic i ile każdy taki spacer daje mi radości...
I choc to miasto potrafi  mnie zmęczyc do granic mozliwości, a ja nie zawsze odnajduje w nim siebie...
Pełne kontrastów, wywołuje zachwyt i rozczarowania na mojej twarzy...
Wciąż potrafi mnie zaskoczyć i nakarmić swoja energia.




PS zdjecia z Central Parku i okolic;)

17 komentarzy:

  1. całkiem inny w Twoich obrazach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odgrzebaie jeszcze kilku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auroro, jeszcze cos sie znajdzie :)), pracuje nad kolejnymi:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Dobrze, że przypomniałaś sobie o radości jaką czerpiesz z zatrzymywania chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to musi być magiczne miejsce. Jak piszesz - pełne sprzeczności.
    Ale zupełnie nie podobny do tego, jakiego znam z ekranów Tv czy kin.
    Twój NY zdecydowanie lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodo, moje wyobrażenie zanim tu przyjechałam tez było zupełnie inne...kino i telewizja pokazuja obrazy jak w krzywym zwierciadle...nie do konca prawdziwe i realne.

      Usuń
  5. Twoje zdjęcia są bardzo magiczne...

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjęcia, klimatyczne jak zawsze.
    i można zapomnieć, że to ten sam NY z drapaczami chmur i innymi gigantami.
    i super, że oprawione w ramy polaroida. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba podświadomie unikam robienia zdjęc drapaczą chmur...bije z nich smutek i pustka.
      A polaroidowe ramki ostatnio w modzie;), troche jej uległam:))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Tak uwielbiam ulicznych grajków... a jeszcze sama żadnego nie uwieczniłam
    Po prostu piękne !

    OdpowiedzUsuń
  8. :)))ten grał pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam NY. mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości uda mi się tam wrócić :))

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)