6/19/2013

Spacerkiem po east village z Prakticą , naszym nowym członkiem rodziny:)




Uwielbiam takie miejsca i ten czas. Morze możliwości i produktów do wyboru.
Zawsze mam ochotę brać wszystko, nawet jeŚli nie zawsze mam pojecie z czym  i jak to się jada;). 
Kuchnia lata prosi sie o proste dania które ze wszystkich lubię najbardziej.
Grillowane lub gotowane na parze warzywa, sałaty, soczyste pomidory skrojone z cebulka w śmietanie, fasolka szparagowa skropiona oliwą posypana natka pietruszki...mogłabym tak wymieniać bez końca. Nie wspominając o całej gamie owoców które mogłabym jesć bez limitu.



Prawie siedem lat zajeło mi znalezienie tutaj szczawiu, ale w końcu się udało:)
Wczoraj ugotowałam pyszną szczawiową z tego przepisu. bardzo polecam!

Na widok ogórków gruntowych moje serce zabiło mocniej.
natychmiast pomyslałam o ogórkach małosolnych mojej Mamy, i o czasach kiedy z siostrą zajadałysmy się nimi prosto z krzaka.
Nic nie pobije tego smaku.



Udanego!

29 komentarzy:

  1. Anonimowy19/6/13

    ja dzis tez wypatrzylam ogorki gruntowe na targu...oj,obkupie sie nimi w sobote i narobie malosolnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my prawie wszystkie juz zjedlismy, ale wracam tam jutro więc dokupię i też zrobię:))

      Usuń
  2. Mon Dieu. Szczawiowa. Świeże ogórki, nie te takie przerośnięte z biedronki. Cebula, czosnek w warkoczach! Sielanka, taka piękna, miękka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dokładnie, idealnie to ujełaś!!

      PS piekne zdjęcie w profilowym!

      Usuń
  3. ojjj jak ja bym chciała w takim miejscu mieszkać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, baardzo lubie tą dzielnice, i zawsze chetnie tam wracam mimo ze droga tam zajmuje mi zawsze sporo czasu:)

      Usuń
  4. Fasolka szparagowa - to coś za co jestem w stanie dać się pokroić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20/6/13

    Klatki schodowe i to ze światełkami - ♥

    Przyszedł mój OM. Po kilku początkowych perturbacjach technicznych działamy. I tak ostatnio się przyłapałam na tym, że ja 90% zdjęć robię w poziomie. Pomyślałam o tym, a za chwilę - a Aga w sumie większość w pionie :P
    W każdym bądź razie, nie mogę się doczekać wystrzelania całej kliszy, pierwsze wrażenia z używania sprzętu jak najbardziej pozytywne (bez porównania do automatu!).
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia w pionie to nowość dla mnie, jak przejrzysz moja galerie to sie przekonasz:)) taki mały eksperyment, żeby nudno nie było;)
      czekam na fotorelacje, cudownie że się zdecydowałaś!!:))
      pozdrawiam!

      Usuń
  6. Fantastycznie! Tymi ogórkami mnie kupiłaś :) Dziś zakisiłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne miejsce i uroczy klimat!

    ..a ogórki - małosolne zrobione i większość zjedzona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very beautiful images! Love them all!":)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta miękkość, piękne światło - żaden aparat cyfrowy tego nie podrobi, za to uwielbiam analogi:) Świetne miejsce, takie klimatyczno-swojskie, fajnie tam u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Patrycjo!
      Fajnie, fajnie każdy tu znajdzie cos dla siebie:)

      Usuń
  10. Cudowne zdjęcia! Jak zwykle zresztą. A gdzie zdjęcie nowego członka rodziny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie !
    to prawda są smaki i proste potrawy, które bronią się same ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love all of them!!
    Thanks for sharing...glad to have found your blog!

    Love Gisela
    xox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gisela, You're always welcome:). Thank You!

      Usuń
  13. dawno mnie tu nie było- uwielbiam Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi z tego powodu miło:)))), dzieki M.:)

      Usuń

Pozdrawiam :)