6/29/2013


w domowym zaciszu.


18 komentarzy:

  1. ...cieplo,spokoj...cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przytulne i ciepłe zacisze domowe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30/6/13

    bardzo mi sie podoba to zacisze domowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemnie patrzy się na Twoje migawki ^^ Szczególnie te przedstawiające Twoje zacisze ... Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jest u Ciebie. Prawdziwe zacisze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy1/7/13

    Babciowa siatka, sweterek - the most.
    Książki na parapecie zawsze mi się u kogoś bardzo podobają, ale u mnie wiem, ze by się strasznie brudziły (bo to już nawet nie jest kurz, a kurz z sadzą i w ogóle), zwłaszcza przy otwartym oknie.
    Cudny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  7. cicho, błogo, leniwie ... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hym... Mogę zamieszkać u Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite fotografie, jestem wdzięczna googlom, że mnie do Ciebie wrzuciły. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm lubię tak. jadę w takie miejsce w przyszły weekend... super!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia! masz niesamowity talent. klimatyczne. tajemnicze. idealne!

    http://wearcapeandfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam klimat Twoich zdjęć i chcę tu częściej zaglądać..:)
    ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cisza snuje się po tych zakątkach i to niemal namacalnie. Nastrojowe.

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba najpiękniejsze zdjęcia, jakie kiedykolwiek na blogach widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje Wam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zacisze - to słowo tu bardzo pasuje. Pięknie jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)