11/24/2013

niedziela.

21 komentarzy:

  1. Mam słabość do książek na parapecie. Mam wrażenie, że po prostu tam pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), pasują!, to jedno, a drugie to to, że powoli zaczyna brakować nam miejsca:)
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. O jaaa!
    Absolutnie zdjęcia Twoje Twojego mieszkania nigdy nie przestaną zachwycać mnie.
    :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bura niedziela...a przecież niedziela powinna być, zaraz po białej i świeżej sobocie, złota, bogata w bezpieczeństwo, w spokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja była dokladnie taka jaka opisałaś w drugim akapicie:)

      Usuń
  4. zawsze mam wrażenie, że Twój świat jest taki pełen ciszy
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to prawda jest:), lubię ta ciszę bardzo!
      pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ale nastrój...
    U mnie dziś prószy śnieg. Po Twoich zdjęciach bardzo na niego czekałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wspaniale:)), u nas zapowiadaja na święto dziękczynienia, mam nadzieję, że prognozy się sprawdzą!

      Usuń
  6. Anonimowy25/11/13

    spokojna i cicha

    OdpowiedzUsuń
  7. To zdjęcie ma niesamowity klimat.
    Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze. Wpraszam się do Ciebie na następną niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie spokojne klimaty...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. to zdjęcie ma w sobie pewną wypełnioną spokojem pustkę...

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)