11/23/2013

 sobota.



8 komentarzy:

  1. Aguś, tak ogromnie się cieszę, że tu jesteś, na blogu!
    Nie masz pojęcia!
    Wypatruję nowych wpisów i tak się cieszę...

    Mam nadzieję, że kiedyś spróbuję sztuki polaroida.
    Na razie powoli uczę się analoga, Zenita.
    Smiena w kolejce, 100% manual. ;)
    Ale tak to musi u mnie być, powoli, po kolei...

    Dobrego wieczoru(aa! dla ciebie dnia dobrego!) :))
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rónież, prawie zapomniałam jaka to przyjemność tu być:)
      dziekuje!

      bardzo jestem ciekawa Twóch prób z Zenitem, mam nadzieje, że kiedyś się nimi podzielisz...?:)

      Uściski!

      Usuń
    2. :))
      Podzielę, jeśli chcesz, ale... hmmm... U mnie idzie powoli i dość marnie.
      No po prostu jak patrze na Twoje analogi to aż wstyd pokazywać własne. ;))

      Usuń

Pozdrawiam :)