12/10/2013

zima.


12 komentarzy:

  1. U mnie było pięknie przez dwa dni, zdążyłam zrobić kilka zdjęć i cały śnieg już prawie spłynął. A szkoda, podobało mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie! Lubię zimę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też w końcu śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10/12/13

    Tak! Kiedy ciepło w mieszkaniu otula, a światło świec oświeca - takie rzeczy tylko zimą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dwa zdjęcia cudnie stoją do siebie w opozycji. Ta zima taka zimna i taka ciepła zarazem :) ...no zima po całości! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze czekam....

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie jeszcze Zimy nie ma.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga, dostałaś mojego maila?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimy brak, za to świece palą się nieustannie.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)