5/15/2014

lilac


 ostatni.








10 komentarzy:

  1. Anonimowy15/5/14

    szkoda,ze tak szybko przekwitl :(
    Agnieszko,co to za lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda!

      to Essie 'master plan' jedna warstwa;)

      Usuń
    2. Anonimowy16/5/14

      zartujesz?koniecznie musze go poszukac tu w Dojczlandii :)

      Usuń
  2. Anonimowy15/5/14

    Tu jeszcze jest.
    Ja uparcie trzymam jeszcze wazon z baziami, mimo że zaczęły wyrastać z nich zielone listki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!
    I Twoje nogi- ach! :)
    Lubię, gdy pokazujesz kobiecość.

    OdpowiedzUsuń
  4. W NY musi być już ciepło! Samej marzą mi się letnie sukienki i gołe nogi. Na razie jednak walczymy z deszczem i zimnem. (:
    I lakier mamy dziś w podobnym kolorze. (:

    Bzów też już nie ma. Jeszcze oswajam sobie maj konwaliami. (:

    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nogi! Piękne znowu Twoje zdjęcia! Wiem, wiem. Powtarzam się;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez, ostatnio mój ukochany. Dopóki nie zanurzyłam nosa w bukiecie nie zdawałam sobie sprawy jak brakowało mi tego zapachu całą zimę. Pięknie.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez! :)))
    Ściskam Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie może być, już po ! ja mam wobec niego jeszcze plany :>

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)