5/14/2012




ja.
   by P.



19 komentarzy:

  1. Ladne zdjecie i ladna Agnieszka:)
    Zdolny ten Twoj P. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zatrzymana chwila. Taka prawdziwa i prywatna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze Cię zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze, wszystko na plus!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo intymne zdjęcie ślicznej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15/5/12

    piekna ze szklanka migdalowego mleka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczna chwila - zobaczyć kogoś na zdjęciu i przekonać się, że wygląda tak, jak wyobrażałam sobie na podstawie zdjęć i słów. Piękne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna :) jesteś bardzo... "do polubienia". wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to teraz wiem, jak wyglądasz! Wasze zdjęcia są kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne , cieple zdjecie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędne... Wiesz... Nasówa mi się jedno slow. Dojrzałe.
    Dziękuję Ci za poprzedni wpis. Chwila zatrzymania, zastanowienia.
    Przypomnienia.
    Bo myślę o tym dość często. O moich zmianach, o zmienianiu się mojej fotografii...
    O tym i o wielu innych, ważnych dla mnie rzeczach.
    dziękuję.
    Dobrze, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny portret!
    I jeszcze moje ulubione b&w!

    OdpowiedzUsuń
  13. :)))
    Dziękuję w imieniu swoim i Piotra:))). Bardzo!

    Aurora...Tak:)))

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)