7/01/2012


Dzisiaj obchodzimy pierwsze urodziny! 
Spogladając wstecz, widzę jak dużo Tu mnie i jak wiele jeszcze mam Wam do powiedzenia...
Jak z niewinnej chęci posiadania bloga, zrodziła się pasja i jak zmieniła moje życie;)
Widzę nieopisaną radość jaka przychodzi po przeczytaniu każdego z Waszych komentarzy...
Jak bardzo to miejsce sie rozwija a wraz z nim rozwijam  sie ja!
I wiem, że to w dużej mierze też Wasza zasługa...
Trafiłam Tutaj na wspaniałe grono ludzi i to jest najwiekszy sukces tego roku...tego miejsca!
Dziekuje wszystkim z Was, że jesteście i za Wasze życzliwe słowa!


Z pozdrowieniami
Agnieszka.



27 komentarzy:

  1. Jej urodziny!
    Czerp zawsze niezmienną radość z tego miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Agnieszko! Dla Ciebie - bo ten blog to Twoja zasługa!
    Nawet nie wiesz, jakie to miejsce jest inspirujące!
    Gdyby nie TY nie odważyłabym się chyba na Polaroida;)
    Dzięki Tobie używam teraz naturalnego mydła;)
    I mogłabym tak jeszcze kilka przykładów tutaj podać;););)

    Dziękuję, że jesteś!
    Uściski urodzinowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że Twoje fotografie są przede wszystkim inspirujące! Dzięki nim mam ciągle ochotę na pracę nad swoimi;)

      Usuń
  3. Wielu owocnych lat, i pięknych myśli i zdjęć dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Aby każdy kolejny rok utwierdzał Cię w przekonaniu, że to co robisz jest dobre:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Należą się więc życzenia, brawa i "Sto lat" odśpiewane na stojąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, ogromna przyjemnosc sprawiasz mi kazdym twoim postem...inspirujesz i przenosisz w twoj magiczny swiat...jestem ci za to bardzo wdzieczna!
    przytulam mocno !

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1/7/12

    A my DZIEKUJEMY Tobie za to,ze jestes
    zycze kolejnych tak udanych blogowych roczkow

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że jest Twój blog:) Piękne zdjęcia robisz! Proszę o więcej zdjęć NY:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze życzenia :)) Oby tych lat było więcej! Fajnie, że tu jesteś i że można do Ciebie zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję przede wszystkim wytrwałości! a sobie dziękuję, że Cię znalazłam. ((:
    a najlepsze jest to, że jak sama piszesz, masz nam tyle do opowiedzenia!
    czekam z niecierpliwością, na słowa i zdjęcia, bo czyta i ogląda się Ciebie wyśmienicie! (:

    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam zapytać!
      podzielisz się ze mną swoim mailem? (:

      Usuń
  11. Agnieszko to ja dziękuję Tobie za niesamowite miejsce pełne inspiracji! Cudowny nastrój tu kreujesz:))

    Oby jeszcze takich urodzin było wiele a wraz z nimi nowe doświadczenia i wyzwania na Ciebie czekały.


    uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful blog!!
    congratulations! :)

    greetings from Argentina
    claudia

    OdpowiedzUsuń
  13. Obyśmy, mogły świętować jeszcze wiele takich urodzin!!!! :))
    Wysłałam @ :))

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja dziękuję za to miejsce, klimatyczne zdjęcia i niebanalne słowa. najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejnego roku, a nawet wielu lat. Nawet nie wiesz Agnieszko, jak bardzo inspirujesz :-)
    Tworzysz fantastyczny klimat tego miejsca, które codziennie odwiedzam, by czerpać pełnymi garściami magię z Twoich zdjęć!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. i niech każdy z pozoru zwykły dzień przynosi Ci tyle radości i pozytywnej energii,co ten ostatni "blogowy" rok.
    dziękuję,że jesteś Agnieszko,że w ubiegłe lato odkryłam Twojego pełnego pieknych inspiracji bloga.nieraz wracam do archiwum by móc nasycić zmysły powiewem lekkości,nietuzinkowym spojrzeniem na rzeczywistość zamkniętą w Twoich kadrach.

    trzymaj się ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! Duzo przygod zycze wam :) To znaczy tobie z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny...tyle przemiłych słów i życzeń...tyle osobistych doświadczeń...nie wiem co napisać...jestem Wam naprawdę bardzo wdzięczna:))))
    Dziękuje serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie, że jesteś!:*
    uściski i wielu jeszcze postów, takich Twoich właśnie:))
    J

    OdpowiedzUsuń
  20. spóźnione, ale prosto z serca! cieszę się, że Cię spotkała.
    uściski!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  21. Agnieszko, wlasnie wrocilam z Warszawy i nadrabiam zaleglosci blogowe :-)

    Usciski urodzinowe, dziekuje i ja za wszystkie fotograficzne i nie tylko inspiracje. Ciesze, ze jestes i ze mialysmy okazje sie poznac :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepszego Agnieszko! Abyś nigdy nie straciła pomysłów na posty :) Uwielbiam do Ciebie zaglądać, czytać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłam tu kiedyś przez przypadek - po łańcuszku i zauroczyły mnie Twoje zdjęcia, lubię ich klimat i dlatego cieszę się, że dzielisz się z nami swoją wrażliwością. Do tej pory po cichutku podglądałam ale z okazji urodzin życzę kolejnych wielu lat blogowania (w zasadzie to życzenie dla nas :))
    miłego tygodnia
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniałe zdjęcia! zapraszam do mnie na martasrarta.pl, na na pewno będę tu od dzisiaj częstą bywalczynią :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)