1/03/2013

Noworoczny śnieg.






19 komentarzy:

  1. Dobrze widziec choc troche zimy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), prawda? bardzo tęskniłam juz za tym wudokiem:)
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. U mnie nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas również. był w górach na nowy rok:)), teraz to mi zostało tylko wspomnienie i te zdjęcia:)
      pozdrawiam!

      Usuń
  3. Śnieg! Zazdroszczę. U mnie - wiosna w pełni. Wczoraj ulewny deszcz, do tego ciemne niebo, wszechogarniające błoto... Taka zima i to w górach! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my jak pragniemy prawdziwej zimy wyjeżdzamy w góry właśnie:). Sama nie pojmuję tej pogody, i troche mnie ona przeraża.
      pozdrawiam!

      Usuń
  4. U mnie pogoda iście wczesnowiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała PL chyba zupełnie w innym klimacie:-)
    PS Kolor paznokci bardzo fajnie kontrastuje z bielą - szczególnie ujęcie 2:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)), dziękuję! bardzo go lubie i prawktycznie się z nim nie rozstaje:))
      Uściski!

      Usuń
  6. :))
    A w PL wiosna :)
    Czerwone paznokcie i śnieg... Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zyczę zatem prawdziwej puchatej zimy:))
      dziękuję;))

      Usuń
  7. kocham zimę ale chyba nie tęsknie za śniegiem..starzeję się

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie :-) bardzo lubie twoje detale :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu, cieszę się :))
      uściski!

      Usuń
  9. U nas mamy przedwiośnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. uch..dobrze, że zaczął padać na nowo dziś :)
    piękny ten kolor paznokci..
    uściski Agnieszko!
    J

    OdpowiedzUsuń
  11. wiesz, u mnie też dziś spadł śnieg.
    od razu tak inaczej na sercu człowiekowi! (:

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)