2/06/2019


Niebywale cieszy mnie ten powrót, choc zapewne charakter tego bloga ulegnie 
zmianom, niewykluczone rowniez ze pokuszę sie o zmianę jego nazwy- ale dziś nie będziemy wybiegać az tak daleko, 

Na powitanie wrzucam tu stare instagramowe zdjecie które bardzo lubie i mam nadzieje, zawsze bedzie przywoływało usmiech na mojej twarzy, choc nieraz pewnie uronię nad nim łezkę...
Obiecuje Wam jednak, codzienna dawkę kilku wierszy i migawek z mojej codzienności, i tych ostatnich miesięcy  w mieście, które śmiało po tych wielu latach tu spędzonych mogę nazwać swoim drugim domem.
Aby dać upust swoim piśmienniczym i fotograficznym potrzebom jeszcze raz wracam na łono blogosfery z nadzieja ze uda mi sie i Was na chwile  tu zatrzymać  razem ze mna.








Agnieszka.

7 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że wracasz. Twoje kadry i słowa zawsze mają kojące działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje za ciepłe przyjęcie i słowa ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że wróciłaś...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to miłe, że to miejsce wraca do życia :)
    Wiele Twoich wpisów mam wciąż w głowie, choć minęło tyle lat ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szczęście do takich czytelników jak Ty, dziekuje ♥️

      Usuń
  5. Anonimowy9/2/19

    W końcu wróciłam do domu, mam chwilę dla siebie i mogę tutaj zajrzeć. Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Biegnę czytać dalej. Ewa

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam :)